19. aug 2008 Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 11
Kan jeg starte pony-klasser? {{forumTopicSubject}}
Ja.. kan jeg starte PONY-klasser med min HEST? Jeg tænker meget på de stævner vi engang skal starte, og jeg har mest lyst til at ride pony..Jeg føler nemlig at min hest ligger lidt under heste-klassernes "krav", jeg tror vi ville få en lidt nemmere start hvis at vi startede med at starte pony-klasser
men min hest er altså en hest.. ? Min hest er aldrig blavet målt rigtigt, men han ligger der ved 155 cm ca... Jeg har før hørt om nogle der har tilmeldt deres ponyer til heste-klasser, hvis nu at ponyen lå mellem 145 - 148 ca.
tror i at det kan lade sig gøre hvis han ikke bliver målt "rigtigt" I kan evt. gå ind og se ham på hans profil : Anden særlig race Rex
- Frederikke ;D
Knuzz
aug 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 11
Det er nemlig også lidt fordi at jeg helst vil starte mod børn.. Min veninde har en lille hest..(lidt ligesom mig..) Hun starter mod voksne, og når jeg er med ude og se hende til stævner tænker jeg bare "Godt det ikke er mig!" .. Men hendes hest er også målt "rigtig" (i forhold til min hest som kun er ca.-målt..) Så hun har vel ikke noget valg?.. Nå men jeg håber i værtilfælde at jeg kan starte pony og så måske en gang senere starte hest..
aug 2008
aug 2008
Ja, jeg ved det godt hehe.. Jeg må vel bare starte lidt stille og roligt :D) Jeg trorbare det ville være lidt sjovere at starte mod nogle på min ejen alder ? <'3 ved ikke helt men jeg har oss godt og vel et helt år til at beslutte hvad jeg gør
aug 2008
aug 2008
Kan jeg starte pony-klasser?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside