{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Er jeg blevet snydt? -Handel her på HG {{forumTopicSubject}}

Her for en uge siden har jeg købt et tæppe herinde til den nette sum af 100 kr + porto på 48 kr, det skulle så være sendt, og personen virker flink og jeg overfører pengene.

Jeg har så ikke modtaget tæppet og hun har ikke svaret på den besked jeg har sendt ang. tæppet. Kan så se hun er online nu, og har skrevet til hende igen, at jeg ikke har modtaget tæppet.

Er jeg blevet snydt? smiley

Jeg overvejer at ringe til banken mandag og forklarer dem situationen og høre om de vil tilbagefører mine penge, hvis jeg ikke hører fra hende...

Er der andet man kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg blevet snydt? -Handel her på HG
  • #1   22. feb 2009 hmm det er svært at sige om du er blevet snydt... syns helt klart os du skal trække pengene tilbage imorgen hvis ikk du høre fra hende idag...

  • #2   22. feb 2009 du kan sagtens trække pengene tilbage

  • #3   22. feb 2009 jo man kan godt trække pengene tilbage man får en seddel hvor der står de er indbetalt og den tager man med i banken og viser
    ellers kontakt politiet og vis dem den seddel ddu har fået i banken med overførelse


  • #4   22. feb 2009 Nej man kan ikke trække pengene tilbage.. Det er kun ved betaling med kreditkort (hvilket medfører betaling til firma) at man kan det. I banken kan de jo ikke vide om det er dig der prøver at snyde den anden person.. De kan jo ikke se om du har modtaget varen eller ej.

  • #5   22. feb 2009 sagtens.. jeg kom til at indbetale 3000 kr på en forkert privat konto.. og fik dem trukket tilbage.. spurgte om det var normalt man kunne det.. og det sagde bankdame ja til.. man skulle bare havde kviteringen på at man havde inbetalt dem og bevis på at man ikke har modtaget noget for pengene

  • #6   22. feb 2009 Din porto pris er på et maxibrev... det vil sige at der ikke er nogen garanti for pakken hvis den forsvinder hos post danmark...

  • #7   22. feb 2009 Du kan kun trække tilbage ved summer over 1000 kr,
    og hvis du har navn osv. (Lidt indviklet)
    Man kan IKKE ved små handler
    Og Politiet gør INTET under 1000 kr.
    Taler af BITTER erfaring.


  • #8   22. feb 2009 Har prøvet at handle ved en hvor jeg ikke fik sendt varen, havde overført 750kr og jeg kunne på ingen måde få dem igen.. Surt!

  • #9   22. feb 2009 Problemet er at hvis kontoindehaver påstår det ikke er en fejl at pengene er kommet, kan det ikke anmeldes og trækkes tilbage.
    Kan dog politi anmeldes ved større beløb.
    Husker nogle sagen hvor folk købte mærkesofaer på auktion til ca 15-20 tusind kr, de overførte pengene på en konto, og så aldrig skyggen af sofaer, de fik aldrig deres penge tilbage, og det var da mange penge.
    Bank og politi gjorde intet, de havde frivilligt overført.
    Det er surt.
    Jeg tror at nogle har været så heldige at folk har opdaget en overførsel de ikke kendte til, og været så ærlige at rapportere det til banken, så folk som Fæhesten kan få deres fejl penge retur:-)


  • #10   22. feb 2009 Man kan ikke trække pengene tilbage uden modtagers accept - det vil jo altid være påstand mod påstand.

    Arbejder i bank.


  • #11   23. feb 2009 Jepp...
    Man kan kun trække pengene tilbage, hvis modtager giver accept.
    Har indbetalt på forkert konto, og modtager skulle give accept for, at pengene måtte føres tilbage på min konto.

    DESVÆRRE... =(

    Har selv ventet i 2 uger på pc gamacher...får konstant en ny historie. Melder hende, hvis de ikke kommer i næste uge.
    =(
    Træls, at det skal være sådan...


Kommentér på:
Er jeg blevet snydt? -Handel her på HG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce