{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
147 visninger | Oprettet:

har i det også sådan? {{forumTopicSubject}}

hejsa til jer, som ikke har ejen hest/pony..

- har i det også sådan med, at i ikke må få jeres ejen hest/pony.. jeg synes det er vildt irriterende, selvom jeg ved at det er en dyr omgang at have.. men altså, mine forældre forstår det ikke /; hvor meget det betyder.. og siger, at jeg selv må købe en, jeg må spare op til selve hesten...... jeg har sagt at man også kan låne en pony/hest, men så siger de bare jaja.. og de gider ikke at høre på mig, når jeg snakker om det smiley

har i det også sådan? eller i hvert fald på samme måde, såsom, at jeres forældre ignorere det, og snakker udenom eller bare ignorere det, eller bliver sure eller sådan noget.. synes det er mega irriterende /;

mine forældre siger også:
"du kommer jo alligevel ikke ned til den HVER dag" "du gider jo alligevel ikke om et halvt år eller sådan noget" "vi har ikke 3000 om måneden til det.."

1: de kan jo ikke vide, om jeg ikke kommer ned til den hver dag? de ved jo ikke hvordan heste er for mig!

2. hvem siger at jeg ikke gider? heste er mit liv!! jeg kunne bruge flere år på dem..

3. det behøver jo heller ikke, at være det aller dyreste sted..

håber nogle der gider at svare, evt. med råd til hvordan man kan logge dem..

+ til jer der har en eller flere, hvordan fik i logget dem? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har i det også sådan?
  • #1   4. mar 2009 lige præcis.. arh man! og man kan bare blive så sur..
    mine forælder siger at de ikke har råd..
    ved du hvad de går igang med?
    at splitte heeeele terassen op, og bygge en ny, det bliver så også lige 30.000 kr. og så køber de da også lige et køleskab til 16.000

- nej de har jo overhovedet ikke råd - de tænker på alt muligt *BIIB* istedet for at tænke på deres børn. min søster kunne også VILDT godt tænke sig en hest. de lytter bare ALDRIG til os.. vi brænder for det, og jeg laver ikke andet hver dag, end at glo på heste, og nu har jeg så endelig fundet en, jeg rigtig godt kunne tænke mig at låne, så skal jeg jo bare betale for nogle af udgifterne & opstaldning smiley

dumme forældre.

• #2   4. mar 2009 det er fuldstændig rigtigt, det er simpelthen til at blive så skør af /;

• #3   4. mar 2009 jeg har en, jeg lovede mine forældre jeg nok skulle passe hesten, og hver gang jeg ikk var i skole (syg) var der ikk noget at man kommer ud til hesten.. nu har jeg så strenge forældre at jeg lavede et skema om hvor lidt de skulle betale osv... også fik jeg en helpart og senere hen 1 helpart og 2 halvparter for at vise ansvar... også fik jeg min pony fordi jeg viste ansvar

• #4   4. mar 2009 hehe okay (;

• #5   4. mar 2009 jeg sagde til min mor hvis jeg nu passer en hest i 3måneder giver den mad fodre og rider osv.
    så viser det at jeg gider jeg har lyst osv.
    og det gjorde jeg så og så fik jeg lov til at købe en pony og nu har jeg 3heste og 3ponyer...

bare vis dine forældre at du kan være ansvarlig.
    og så find et privT STED HVOR DET IKKE KOSTER DET STORE

• #6   4. mar 2009 Jeg har det også på samme måde..
    de er bare så irreterende !

mine forældre siger at de ikke har pengende til det og så efter de har sagt det så nogle dage efter har de købt nyt køkken til 50.000 og stole for 12.000 og alt mulig andet så det næsten blev 90.000 i ALT !

• #7   4. mar 2009 okay.. jamen jeg rider allerede en pony (; jeg rider HVER dag. nogle gange får hun fri, men det er overhovedet ikke tit.. jeg hjælper tit med at lukke hestene ind fra fold, hvis det ikke er gjort når jeg kommer, jeg muger ud i hendes boks, og fejer nogle gange stalden.. men min mor kan ikke tåle polm, og det er der jo i alt det der hø osv. så hun kan ikke se at jeg gør det smiley

• #8   4. mar 2009 + De siger også at om 1 år eller mindre bliver jeg træt af heste!!

-- Mit svar til dem er: SOM OM?? Heste er mit liv ! smiley

• #9   4. mar 2009 liiiiige nøjagtigt - de er bare dumme! bruger penge på alt mulig pjat, som de allerede har i forvejen, altså hvad skal de bruge det til? det kan de købe på et andet tidspunkt, de skal vel bare være glade for, at de har et køkken (:

• #10   4. mar 2009 hvad med at få dem overtalt til at købe en billig hest nu hvor markedet buner med heste og så købe en hest som der ikke kan det store og lære den det...

det kunne jo være du kunne få dem overtalt hvis du fandt en billig en...

• #11   4. mar 2009 ^det er ligemeget hvor bilig den så er smiley

• #12   4. mar 2009 jeg følger TOTALT meget med jer, sådan har jeg det også smiley +sådan er mine forældre også bare man.. men de siger alligevel: vi har ikke råd til at tage på ferie. så det kan jo være ligemeget smiley

Kommentér på:
har i det også sådan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce