{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

For tidligt :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg synes simpelhen børn ikk er børn mere..

Børn som er 9-12 år, går i mærketøj og med make-up..
Jeg synes simpelhen det er for tidligt, hvad synes i? smiley

Små børn går allerede med mærketøj som 6 årig, og de må jo ikk komme med de andre ud på legepladsen, for de må ikk ødelægge deres dyre tøj! Nej, men så lad være med at købe det dyre tøj! smiley

Piger som går i 5-6 klasse går med make-up, BH, nedringe bluser, piercinger, har allerede haft sex med sin kæreste, og ligner nogen på 16 år! Hvorfor kan man ikk bare være barn mere, det er simpelhen for tidligt at begynde på sådan noget, hvad er det lige de prøver at opnå?..:)

Vi har flere gange i min klasse diskuteret det, og hvorfor gør man det? Hvad er det man vil med det?
Da jeg var i den alder gik jeg ikk med make-up, Bh, nedringe bluser og alt det stads og det samme gjorde mine veninder ikk:) Det er som om det er sket de sidste 2 år:D

Kan ikk lige se meningen i det, for hvordan vil man så se ud som 16 årig, man har jo ikk noget at se frem til, hvis man begynder så tidligt! smiley Nyd dog barndommen, siger jeg bare! smiley

Hvad er jeres mening om det? Kunne godt tænke mig om det bare var min klasse der er helt forkert på den smiley

Hvis emnet ikk hører til her, sletter jeg det straks:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For tidligt :)
Kommentér på:
For tidligt :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce