{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

bidløs poster. {{forumTopicSubject}}

Hi everybody, Jeg skal høre om den bidløse poster jeg laver, som en slags propaganda imod bid, skal den være i A4 eller A3? hvis den bliver i A4 er der flere muligheder for hvor vi kan sætte den op + der kan komme flere op. Der er mulighed for alle billedstørrelser.

oven i det, er kvaliteten på hestegalleri VIRKELIG dårlig, så jeg vil helst selv tage nogle billeder af jer eller hvis der er mulighed for dem jeg vil have billeder fra, at sende dem til mig.

SÅ:
spørgsmål:

1. Billedstørrelse
2. Nogle frivillige til at få taget billeder.( hvis muligt eller lyst, jeg tager ikke helt til jylland desværre.)
3. Nogle billeder i kan forslå må være med på dette, jeg skal have jeres velsignelse for at bruge jeres billeder. Jeg skal bruge nogle provokerende billeder, der er gode og samtidig viser hesten i en situation ( dvs. ikke bare kedelig trav skridt rundt på en afsikret ridebane) men måske ude på en vej, spring, dressur, military. Cordeo, bidløs trense og sådan noget.

OBS!!! jeg tager ikke billeder ind, hvor i rider uden noget på hesten ! det ville blive for ekstremt for en bidrytter at skulle overveje, + det er for langt at sigte for den gennemsnitlige rytter der er intre. omkring bidløs.

mvh. Fleur

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bidløs poster.
Kommentér på:
bidløs poster.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce