{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utydelig Brunst
  • #1   21. mar 2009 Du kan bruge en teaser altså en hingst eller vallak til at prøve hende af, eller er det helt galt kan dyrlægen sprøjte hende i brunst.

• #2   21. mar 2009 Håber jeg har forstået dig ret, så er du i tvivl om hun er i brunst eller er du i tvivl om hvordan du får hende i brunst.. Jeg ved produktet Linamix kan højne hoppens brunst hvis det var det du søgte.. ellers ville jeg gøre som Chatrine skriver.

Hilsen
    JJ

• #3   21. mar 2009 vi har en hingst i stalden, ham bliver hun trukket forbi hver dag. Hun er 15 år og har aldrig været i fol, kan det være derfor at hendes brunst er så utydelig?
    Har snakket med dyrlægen for jeg skulle have lavet en svaberprøve, men det skal jo gøres i brunsten.
    Tror jeg vil prøve at give hende linamix

• #4   21. mar 2009 Vi havde en gang en hoppe, som var tvekønnet. Altså jo af udsende var hun hoppe, men hun havde syster på æggestokkende, så hendes hormon-balance var ikke iorden. I hendes opførsel og i hendes hoved var hun 100% Hingst, det lyder dumt, men sådan var det. Hun kunne ikke sættes ifol. Gik med hingst og blev bedækket op til flere gange, men uden resultat. Måske er det sådan en du har?

• #5   21. mar 2009 Nicole. Ja det kan da godt være, for hun er meget hingstet, men håber til det sidste at det ikke er sådan, for grunden til jeg ville have hende var at jeg ville avle på hende, hun har nemlig internationale resultater inden for spring, og nu elsker jeg hende jo, og hun skal altid være hos mig.

• #6   21. mar 2009 Har hun haft føl tidligere??.. Jeg ville prøve at højne hendes brunst lidt via foderet, man kan også bruge den alternative måde ved at give urter i fodret.. Hvad for hest er der tale om ??

Hilsen
    JJ

• #7   21. mar 2009 JJ Nej hun har ikke haft føl før, da hun er blevet brugt i sporten, har også talt med dyrlægen, han sagde at det ikke var noget problem med at hun skal have sit første føl i så sen en alder. Den microvital kur hun får skulle jo også hjælpe, men jeg tror da at jeg vil prøve urter, rigtig god ide.
    Hun er en stor broget Svensk varmblod

• #8   21. mar 2009 Lyder interessant med Broget svensk varmblod, :o) Har du et billede jeg må se, er vilde med anderledes broget heste..

Hilsen
    JJ

• #9   21. mar 2009 JJ Har sendt dig pb.

Har nu bestilt urter hos askhims horse herbs, hormon balance

• #10   21. mar 2009 Kender ikke rigtig noget til det

Knus ©S

• #11   21. mar 2009 Har selv haft en hoppe, som har haft føl før, men nogen gange kan de danne en hingstecyste (en form for æg) , som danner hingstehormon.
    Vores gør det en gang i mellem. Hun får dem sprøjtet af (kan være besværligt ) og så bliver hun insemineret.
    Hun er også meget hingstet, når hun danner dem, forsøger tit at springe på nakken af de andre hopper.
    Det er synd for dem, da de slet ikke kan finde ud af deres system.
    Så vil bestemt få dyrlægen ud og scanne, om der skulle sidde sådan en.
    Hun vil komme i brunst efter sådan en behandling og kan så ifoles.

Kommentér på:
utydelig Brunst

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce