159 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Anonce?"
anonce
hej piger. jeg har denne anonce: http://www.hestegalleri.dk/marked/beklaedning/792927-ridehjelm_saelges_str_56_vil_gerne_af_med_den jeg kan bare ikke få den solgt... har i noget jeg kan gøre bedre...
hej piger. jeg har denne anonce: http://www.hestegalleri.dk/marked/beklaedning/792927-ridehjelm_saelges_str_56_vil_gerne_af_med_den jeg kan bare ikke få den solgt... har i noget jeg kan gøre bedre...
Skrevet af: ****Christina og Sunna**** - 18. nov 2012
Anonce?
Hej Alle! Kan i ikke lige smutte ind forbi min anonce på Arteju, og se om i syntes der er noget der mangler. Og om i syntes den er kedelig, og har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive? Tak på for...
Hej Alle! Kan i ikke lige smutte ind forbi min anonce på Arteju, og se om i syntes der er noget der mangler. Og om i syntes den er kedelig, og har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive? Tak på for...
Skrevet af: Michelle W. Jensen - 21. okt 2011
Anonce
hej alle har en masse tilsalg og vil gerne af med det nu, så kig alle mine anoncer igennem please, ved hurtigt salg er det altid billigere
hej alle har en masse tilsalg og vil gerne af med det nu, så kig alle mine anoncer igennem please, ved hurtigt salg er det altid billigere
Skrevet af: Maria J - 15. feb 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
apr 2008
Følger: 93 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 78 Svar: 537
okt 2007
Følger: 121 Følgere: 120 Heste: 3 Emner: 329 Svar: 2.315
mar 2008
Følger: 219 Følgere: 181 Heste: 5 Emner: 144 Svar: 1.345
de er mega flotte
Anonce?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside