Hjælp mig med at finde billeder {{forumTopicSubject}}
Hej hej alle i kloge og dejlige mennesker som vildt gerne vil hjælpe mig med at forklare min far hvad korrekt ridning er..
Jeg har på et tidspunkt set link til 2 forskellige billeder hvor det ene viser en hest der går på forparten, bag lod, takter urent og rytterens opstilling er forkert. Det andet går hesten "op af bakke" lodret med næseryggen, rytteren sidder korrekt og hesten træder op under tyngdepunktet osv. osv. Der var sat streger på billederne og uddybet med ringe i forskellige farver og så var der en beskrivelse i samme farve som ringene..
Jeg skal VIRKELIG bruge de billeder..
Jeg har set billeder fra "verdens bedste dressurskole" og er mildest talt i chok. Min far så også billederne og var vildt imponeret, jeg forklarede ham at det ikke var noget at være imponeret over og så mente han at det var fordi jeg ikke selv kunne ride at jeg havde behov for at hakke ned på profferne og at det var de mennesker i verden der vidste mest om heste og deres heste var så dyre at de havde forsket i mange år for at finde ud af hvilken måde der var bedst for hesten og bla bla bla..
Hjælp mig med at forklare ham det og hjælp mig med at finde de billeder..
dec 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 667
Forstår ikke, at han mener, ar det er dem, der rider på verdensplan, der rider bedst. Tit viser det jo bare noget om, hvordan man opfatter sin hest, mens jeg mener at de virkeligt gode ryttere er dem, der har sat sig ud over det, og er i harmoni med deres heste.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
Hjælp mig med at finde billeder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside