{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

undervisning af 9 årig pige! tillid {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg skal hjælpe/undervise en 9 årig pige og har brug for nogle ider til hvordan hun kan få noget mere tillid til hest og hvordan man kan få hendes mor til ikke at påvirke hende så hun bliver mere forsigtig!

hun har "selv" en islænder.

hvad for nogle øvelser kan jeg lave med hende?
både fra jorden og rykken!

hvordan få jeg hendes mor til kke af påvirke hende negativt? vs hun alså skal vare der?

andre råd?

glæder mig til at høre fra jer:)

-frederikke:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervisning af 9 årig pige! tillid
  • #2   29. apr 2009 hygge ikke noget spechelt bare kun syndes det er "sjovt"! hun skal bare ud lave en masse med heste!

• #3   29. apr 2009 hmm. evt. gå over pressening, lagener, træplader osv. og gå fordi farlige steder? eller smalle steder.

eller de 9 lege (:

• #4   1. maj 2009 lad være med at undervise hende. hun er for ung . Hesten kan gøre hende for meget skade selvom det er en islænder. Du skal slet ikke blande dig i det med hendes mor med hende . Du kan kun hjælpe dem begge til at hjælpe dem selv.

Du kan slet ikke gøre det når hun har det sådan med hesten og er så ung altså, børn i den alder har et "enten-eller "- gen kan man sige. Dvs... hun vil enten blive overmodig eller for stille... hun skal selv udvikle sig. enten løsriver hun sig eller også gør hun ikke..

lær hende at hendes hest kan stole på hende i stedet for...lær hende at hesten vil følge hende over spring og sådan.. ja også over plastic og sådan..

Kommentér på:
undervisning af 9 årig pige! tillid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce