{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Ikke inviteret til sin fødselsdag?? {{forumTopicSubject}}

Ja, det her er bare lige noget jeg må ud med. Jeg har fødselsdag på onsdag og har altid holdt den sammen med min tvillingebror de sidste 30 år. Efter vi ikke boede hos vores forældre mere, har det altid været ham der indviterede, da alle mine søskene og forældre bor i samme by. Min bror og jeg snakker ikke sammen hver uge, men skriver ofte lidt på msn. Jeg har dog et lidt anstrengt forhold til hans kone, så jeg sørre bare for at snakke lidt med de andre når vi er til familie tam tam.
Men nu har jeg lige fået en sms på min mobil fra min bror, som dog skulle have været til min mor... Jeg citerer:
"Jeg holder fødselsdag onsdag kl 19:30, jeg har ikke indviteret Elise (mig), for hun gider jo ikke at komme.."
Øhh..?? som sagt har vi altid holdt fødselsdag sammen, så ved ikke hvad gik galt...
Hvad ville i gøre i sådan en situration..
Eller er det bare mig der er for nærtagende og lægger for meget i det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke inviteret til sin fødselsdag??
  • #1   2. maj 2009 konfrontere ham med det... på en pæn måde. Det kan være du har misforstået det, selv om det ikke lige helt lyder sådan smiley

• #2   2. maj 2009 Lige pt venter jeg på en invitation pr mail, (som sikkert ikke kommer), men er lige i chok, så aner faktisk ikke hvad jeg skal sige til ham.

• #3   2. maj 2009 Måske starte med at informere ham om, at du fik sms´en, og så spørge ind til, hvad det går ud på?

• #4   2. maj 2009 ja det ville jeg også gøre. Jeg ville ikke bruge min tid på at gå og tænke på sådn noget, så hellere spørge og få det ud af verdenen.

Og mht. dette forum, så er der ikke andre regler for indlæg end at vi ike gider bedømmelsesrunder osv.

• #5   2. maj 2009 bedømmelsesrunder?? Øh... jeg har da ikke bedt jer om at bedømme mine heste, tror jeg er lidt lost??

• #6   2. maj 2009 Topsy - jeg tror at Jannie bare mener at det her indlægs emne er helt ok herinde i denne gruppe :o)

Men ellers så sig til ham at du har fået sms'en og spørg venlig hvad det gik ud på. Og så tag den derfra. Fortæl ham evt. at du gerne vil komme og hvordan du havde opfattet det med at han inviterede, samt at du gerne inviterer hvis han er træt af det (hvis du gerne gør det self.) :o)

• #7   2. maj 2009 du skrev bare i indlægget om du måtte sætte det ind, så jeg svarede bare der på som admin for denne gruppe. det er jo en hygge gruppe for voksne, så vi snakker faktisk alt mellem himmel og jord smiley

• #8   2. maj 2009 Nåå... ups... Jeg tror jeg vil gå i seng, når jeg ikke kan huske hvad jeg selv skriver.... he he, men kan være jeg prøver at sende sms´en retur... smiley

• #9   2. maj 2009 jeg ville møde ham ansigt til ansigt (hvis det ikke er for langt væk) så kan ikke smide på (hvis i taler i tlf) eller ignorer din sms/mailting.

• #10   2. maj 2009 Vi bor 60 km fra hinanden, så halv langt er det da... vi har begge små børn. vi ses somsagt kun til familie fest, da hans kone er jyde (dem er der i og for sig ikke noget galt med) så de er ofte i jylland, eller han er på job. Han er i jylland de næste to weekender, og det var vel helst noget der skulle tages nu.. altså ikke vendte 4 uger med at konfronterer ham.

• #11   2. maj 2009 Topsy - Så må du jo evt. ringe? :o)

• #13   3. maj 2009 avs en varm kartoffel har selv 3 "voksne" brødre og en familie der ikke fungere alle sammen sammen,
    suk det ikke nemt håber for dig det bare er en mis.
    Men jeg ville godt nok også blive mærkelig, hvis jeg fik smidt sådan en besked på tlf.

• #14   3. maj 2009 Min bror er normalt det flinkeste menneske, sådan en der følger gamle damer over vejen og så´en... Så tror vitterlig ikke det er ham selv der står bag men hans kone...
    Han kan næppe have misforstået om jeg vil komme, da jeg havde sendt ham en mail om han holdt fødselsdag, hvor og hvornår, så var det bare lige at smide en retur, med at han holdt aftenkaffe da de skal til Jylland, så jeg evt kunne holde noget.
    Men ja, vil da lige prøve at kontakte ham og se hva han har at sige..

• #15   3. maj 2009 jeg ville ringe til ham og spørge hvorfor jeg har selv stået i en ligende situation med en bedste kammerat og alle fik en invitation til hans 40 års undtagen mig jeg ringede til ham og spurgte og ønskede tillykke med fødselsdagen og spurgte hvordan det gik at han så stak mig en løgn ang fødselsdagen og festen det er så hans problem har så fået begrundelsen serere af min veninde ( hans nye kæreste var jaloux på vores venskab ) det var begrundelsen men det ville han ikke fortælle så han lod som ingenting og det har egentligt sat skår i vores venskab

• #16   3. maj 2009 Så har jeg snakket med ham. Fik ikke hele historien men det er noget med at hans kone ikke kan døje mig, så hun gider ikke se mig...??
    Så han er åbenbart ikke mand nok til at sige fra... Fik også at vide i tvetydige vendninger at når vores mor ell far holdt fødselsdag ville de ikke komme hvis jeg kom... (Eller min bror måtte ikke for konen).
    Jeg spurgt hvad der kunne havd gjort hende så sur på mig men fik intet svar... Jeg har set dem 5 gange på et år så det er ikke fordi vi snakker så tit...

• #17   4. maj 2009 Og din bror er så ikke mand nok til at:
    1. sige det til dig INDEN der inviteres.
    2. sige til konen at det er ok hun ikke kan lide dig, men at du altså er familie.
    Og
    3. selv tage sine beslutninger om sit liv.

Sk*de tøffelhelt.
    Ej undskyld, men jeg syntes bare det er enormt ærgerligt at en mand ikke er "mand" nok til at turde sige sin mening og holde lidt fast på egne principper.

Så er der jo spørgsmålet om han bare skyder det over på hans kone og bruger hende som undskyldning eller om det faktisk er HANS mening...

Jeg var blevet stiktosset og enormt skuffet.

• #19   4. maj 2009 Takker for hilsnerne... og Helena F tak for omtanken...*S*
    Ja jeg er sådan set i chok... Men hun er meget dominerende, så der er ingen tvivl om det er hende der står bag. Ja gu er jeg skuffet, men der er benbart ikke noget jeg kan gøre ved det.
    Jeg har to små børn, så vi 3 hygger bare den dag.

• #20   4. maj 2009 Jeg har fødselsdag på Onsdag, har snakket med min mor og hun ville tage ud en dag i næste uge og snakke med ham/ dem... Det kunne være han ville sige mere til mine forældre end til mig. Så jeg må bare lige vente og se hvad det er der er så galt...
    Han har dog fortalt at jeg til deres bryllup havde min daværende kæreste med, som jeg lige var flyttet ind hos, (havde kendt ham i 8 mdr), og vi er ikke sammen mere. Hans kone er drøn tøsset over at have en af mine X´er på deres bryllupsbilleder.... (ja sippet er man vel...) Men det er vel ikke det hun bære nag til...??
    Det var i Juli sidste år de blev gift...

• #21   4. maj 2009 He he he takker smiley

• #22   4. maj 2009 Pyh sikken et cirkus pga din bror og hans kone. Jeg håber I finder ud af et eller andet for det der kan da i hvert fald ikke være rigtigt :o(

• #23   6. maj 2009 ej noget plydt! Jeg håber inderligt at du får opklaret denne sag. Jeg sidder helt og bliver bitter over din brors kone og det er lige før jeg ville forslå at du mødte op bare for at give en gave og sige at det ikke er fordi du ikke vil men fordi du ikke er inviteret. Det ville der nok bare ikke komme særlig meget godt ud af men uhh. Man bliver helt arrig af at læse om hende.

Altså helt ærlig. Den dame har da ikke ret til at bilde din familie ind at du ikke gider se dem?

Jeg vil følge spændt med i håb om at der kommer en opklaring.

• #25   7. maj 2009 Skal nok holde jer opdateret... Hvis der kommer mere frem *S*

Kommentér på:
Ikke inviteret til sin fødselsdag??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce