{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

lidt hjælp...min hest vil ikke stoppe {{forumTopicSubject}}

jah, da jeg er gået over til at ride cordeo, så skal min hest jo også gerne stoppe når jeg siger stop?

men det vil hun ikke, i skridt går det fantastisk og hun kan lave alle øvelser og drejer med kun et lille tryg med foden og i trav går den helt gal hun går over i hurtig trav og jeg bliver nød til at hoppe af imens hun er i hustig trav for at sikre hun ikke hopper over hegnet med mig på ryggen (hegnet er 170cm)
og hun går i spurt gallop og jeg kan inet gøre jeg kan sige stop lyden hvilken hun stopper på når jeg longere hende, men når jeg sidder på hende vil hin bare IKKE stoppe og jeg vil jo ikk ride med bid ?

her idag var hun så irreterende at jeg tils idst puttede bid i munden fordi jeg simpelthen ikk turde uden, selm om jeg ved at hun aldrig ville gøre mig fortæd eller lign.

i longe og i skridt stopper hun ved kun jeg siger BRUHH men når hun bliver redet i højer fart end trav går det galt..

HJÆLP ?

ps.
kan det have noget at gøre med at hun har været gramprix hest i spring/dressur og har fået pisk hvis hun ikke red hurtigt nok?

Mvh Ronja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt hjælp...min hest vil ikke stoppe
Kommentér på:
lidt hjælp...min hest vil ikke stoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce