{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

VAND {{forumTopicSubject}}

Ja mine heste kan ikke lide vand:( hvordan kan jeg få dem til det?(altså det er ikke det de drikker) men Skyssa min islænder vil ikke engang gå igennem en vandpytte, og jeg ville så gerne til stranden og bade med hende men det kan jeg bare ikke:(

Hvordan kan jeg vende hende til vand?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VAND
  • #1   10. jul 2009 mange heste er bange for vand.. de forstå ikke overfladen. alser at der er en overfalde de kan gå igemmen..

det er en langsom tilvending

• #2   10. jul 2009 på med gummistøvlerne og igennem nogle vandpytter med hesten til fods (:

nu er der altså også meget forskel på van som i søer og vand som i vandpytter, Silver nægter også at gå i vandpytter, hvis der ikke er en vej udenom springer han over. men når vi så kommer ud til en sø der er i nærheden så går han med glæde ud i det flere gange (;

så det at hesten ikke vil gå i vandpytter betyder ikke nødvendigvis at den ikke kan lide havet (;

• #3   10. jul 2009 jeg har taget hende med til vandet før, men hun ville bare ikke der ud!
    kan en hest få vandskræk?

• #4   10. jul 2009 hmm når ok (:

på et tidspunkt var jeg på ridelejr ved nogle islændere, og der red vi ud til en sø, jeg red på en 4-årig, og den nægtede at gå derud. men jeg blev stædig, så hoppede af og vadede ud i vandet, til det gik mig til knæene og prøvede så at vise den hvor dejligt det var, den begyndte så at snuse til vandet og gik derud med hovene, og lige pludselig stod den ved siden af mig - derefter nægtede den så at gå op igen xD

så prøv at tage derud igen, og så bare hyg rigitg meget med den først, og så røve at gå ned til vandet, lad det tage sin tid, lad den stoppe og kigge, lad den snuse og bakke. hvis den bakker giver du den lidt tid, og går så hen mod vandet igen. hvis du kan få hesten langt nok hen til vandet, så gå selv ud i det, lad den have løst tov/tøjler på et tidspunkt kommer dne nok (:

• #5   10. jul 2009 for at vise den at det ikke er farligt er det bedst at du hopper af...prøv evt. med en ve´ninde der har en tryk hest og få hende til at trække hendes gennem en vandpyt ofte vil hesten så følge efter

• #6   12. jul 2009 tak men problemet er bare at jeg har prøvet alt med det vand, jeg tog hende engang til stranden og der ville hun knap nok gå ud i sandet hun er så nervøs for det:(

Og vi har en anden hest hun er ikke bange for noget bare hun ved der er en anden hest ved hendes side, men hende har jeg prøvet først at gå ud med men det gik ikke hun er simpelthen bange for det.!

Kommentér på:
VAND

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce