{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Når selen springer - overrasket igen {{forumTopicSubject}}

Jeg må igen forundres over min ponys fatastiske temperament..
Jeg var ude at køre her til morgen og da vi kommer ned af den sidste og stejleste bakke på turen bestemmer selen sig til at nu vil den ikke være sele mere og så springer den og vognen ryger af og ind i ponyen. Jeg trækker pr. refleks i tøjlerne og Fie stopper. Hun har fået det ene forben over skaglet og kan ikke sætte det ned på jorden. Bagbenene står med krydset og kan ikke flytte sig uden at vognen glider længere frem i røven på hende.. På den anden side af vejen går 3 unghingste på sommergræs og jeg er slemt nervøs for hvad der kan ske hvis hun bare så meget som forsøger at flytte sig for at komme fri eller vil hilse på drengene som var temmelig meget oppe at køre.
Men Fie drejer bare hovedet og kigger på mig med sådan et hvad-vil-du-gøre-nu-mor? Blik og venter så forøvrigt bare på at jeg kravler ud og får vognen spændt fra og kørt ind til siden og så løsnet hende fra sele og tøjler som er helt viklet ind..
En trist oplevelse, men med en fantastisk lille hest, så ingen af os fik nogen dårlig oplevelse ud af det.. Men jeg må nok hellere indvestere i en ny sele..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når selen springer - overrasket igen
Kommentér på:
Når selen springer - overrasket igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce