{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Alle hestene rndt ud! {{forumTopicSubject}}

Ja inat kom min far ind til mig kl 4, og sagde Luna er rendt ud! fuck tænkte jeg ikke igen! det er sket før ;(! så fik vi hende endelig fanget, så har min far selvfølig i panik bare smidt alle trådene ned på jorden for at få Luna ind hurtigst mulig, så rendte alle de andre heste ud, med Luna., heldivis kom Donna selv tilbage, så rendte Freja ud mod vejen så jeg spurtede efter hende, og svang mig om halsen på hende, hvilket jeg aldrig skulle have gjordt for jeg slog mit knæ så forfærdenligt ved det! men på den måde fik jeg hende stoppet, ellers var hun løbet op af vejen, så fik vi hende ind så manglede vi 2, Bette nus som er en araber/shetlænder og Luna, så fik min far Fat i Luna og så manglede vi bare bettenus Det skal lige siges de havde ikke grimer på, så vå blev nødt til at jage dem ind, smiley men bette nus ville selvfølig ikke ind,så jeg rendte ind i stalden efter en grime og træktov, da jeg heldivis øver horsemanship med bettenus, kom hun hen til mig da jeg satte mig på hug, og puttede selv mulen ind i grimen da jeg viste den frem og så fik jeg hende ind smiley laaang nat må man sige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle hestene rndt ud!
Kommentér på:
Alle hestene rndt ud!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce