Sygt Marsvin.. {{forumTopicSubject}}
Jah vi har overtaget et marsvin for en bekendt familie som havde købt den til deres barnebarn, men barnebarnet var ikke vild med det så vi fik ham..
Men mit problem er at fra starten af hvor vi fik ham lagde jeg straks mærke til at det lille dyr havde et område på sin ryg hvor pelsen var tyndere.. Vi opdagede også at han kløede sig meget der.. Så vi prøvede at finde noget på internettet om det, og vi læste os til at det kunne være fejl ernæring.. Så vi kørte ud og købte det rigtige foder (ikke det fra supermarkeder og ligende) og vi sørgede for at han fik alle de vitaminer som han nu skulle have (han får nu, appelsin, rucola, persille + hans som der er vitaminer i) Men nu har vi gået og ventet i 3 uger på at den rigtige kost skulle tage effekt og det bliver bare være og være ;/ nu er han begyndt at få sår..
SÅ jeg ville bare hører om der var andre af jer marsvine kendere som måske havde en ide om hvad det kunne være?
(og jah, vi skal også til dyrelægen med ham i dag eller i morgen) ville bare lige gerne have et råd eller to..
okt 2006
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 135 Svar: 1.696
okt 2006
okt 2006
Men lige nu står han i vores stue, godt nok på gulvet men det er fordi vi har en lille kanin til at holde ham med selvskab og kaninen løber frit i stuen og skal derfor have mulighed for at komme ud og ind af buret som det passer den (: Men vores stue er altid dejlig varm så det går nok. Men ellers plejer han at stå på min kommode og der trækker ikke (:
okt 2006
okt 2006
Han er død bange for min lillebror og piler ind i kassen når han kommer, men når min mor og jeg kommer og kalder på ham kommer han stille og roligt frem (: også elsker han at ligge og slange sig i mit skød, og at blive kløet under hagen og på siden er bare guf for ham (:
okt 2006
okt 2006
Fx sidder jeg ofte med 2 håndtørklæder under min når jeg sidder med ham, og hvis han får lov til at rende lidt rundt på gulvet tisser ham bare over aaalt :P?
okt 2006
mar 2009
Følger: 77 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 118 Svar: 1.275
Sygt Marsvin..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside