{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Sygt Marsvin.. {{forumTopicSubject}}

Jah vi har overtaget et marsvin for en bekendt familie som havde købt den til deres barnebarn, men barnebarnet var ikke vild med det så vi fik ham..

Men mit problem er at fra starten af hvor vi fik ham lagde jeg straks mærke til at det lille dyr havde et område på sin ryg hvor pelsen var tyndere.. Vi opdagede også at han kløede sig meget der.. Så vi prøvede at finde noget på internettet om det, og vi læste os til at det kunne være fejl ernæring.. Så vi kørte ud og købte det rigtige foder (ikke det fra supermarkeder og ligende) og vi sørgede for at han fik alle de vitaminer som han nu skulle have (han får nu, appelsin, rucola, persille + hans som der er vitaminer i) Men nu har vi gået og ventet i 3 uger på at den rigtige kost skulle tage effekt og det bliver bare være og være ;/ nu er han begyndt at få sår..

SÅ jeg ville bare hører om der var andre af jer marsvine kendere som måske havde en ide om hvad det kunne være?

(og jah, vi skal også til dyrelægen med ham i dag eller i morgen) ville bare lige gerne have et råd eller to..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygt Marsvin..
Kommentér på:
Sygt Marsvin..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce