{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Glææææde efter ny undervisning ... {{forumTopicSubject}}

Ja, min hest og jeg har haft up's and downs ..
Vi har brugt millioner på massør, dyrlæge og kiropraktor ... og kiropraktoren har hjulpet hyppen rigtig meget :o) .. Sidste sommer, ved den her tid, startede jeg undervisning på lokale rideskole.. Før det, har jeg KUN redet rideskole en gang om ugen.. Så var meget grøn på det område, der hed, at hesten skulle bruge bagbenene "rigtigt", komme ind under sig, bruge sig rigtigt, ryggen op og hovedet på plads, hvis man kan sig det sådan .. Som sagt startede vi undervisning .. Jeg så store fremskridt (dengang..) og det gik frem frem.. indtil alt stopperiet bukken stejlen osv komm.. og vi tilkaldte selvfølgelig forstærkning... og såda blev det ved, når vi havde rede ham op.. skete det igen .. men nu har vi fået styr på ham via. kiropraktik ...

I dag, startede jeg min første undervisnings time ved Inger Recht, super dygtig. Og ejg må sige, det er en HELT anden måde at ride på, en tag lidt i tøjlen osv.
og jeg ser NU at det var forkert..
I dag, startede vi helt fra bunden, ved at jeg lærte at dreje hesten uden tøjle hjælp selvfølgelig kun med mine sædeben.. HELT anden ridning.. en meget mere fri hest i traven, osv... I dag, red vi med slaske tøjler, men når tiden er inde, skal han selvfølgelig samles mere op ... vi øvede masse skift i tempo, for at få ham til at komme helt ind under sig med bagbenene og bruge sig rigtig godt..
Jeg håber virkelig det er vores vej frem ...

Jeg er bare glad, hvis du har givet dig tid til at læse dette, må du meget gerne kommentere, eller give et lille glædesindlæg selv :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glææææde efter ny undervisning ...
Kommentér på:
Glææææde efter ny undervisning ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce