{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Grim trailer-oplevelse.. {{forumTopicSubject}}

Idag da min ene pony Matti skulle i trailer, og køres ud på Løgstrup rideskole for at blive opstaldet, skete der en voldsom oplevelse i traileren..

en af mine andre ponyer Ari kom først i traileren, for at vise Matti "hvordan" man gør.. Da Matti så kom op slog han lidt med hovedet, op og ned. Da vi havde lukket bagdøren begyndte vi lige så stille og køre.. ca 1 min efter slår vinduet så ned, og vi standser for at lukke det. Traileren er bygget sådan at hesten kan gå ud til en af siderne. Da vi kigger ind af sidedøren kan vi bare se en hest der står fuldstændig omvendt... Vi skynder os og lukke bagdøren op og kan så se ham.. Han står med hovedet og nakken fuldstændig bøjet om til maven samtidig med han står bundet. Han står fuldstændig stille og rør sig ikke. På det tidspunkt troede jeg seriøst han var død, jeg var så bange. Vi skynder os og få ham ud af sidedøren, som han står med rumpen til.. Da han kommer ud ryster han, men han er ikke panik.. Han sætter straks mulen i græsset og slapper af. Vi får så Ari ud som står og er fuldstændig cool. Efter det går vi så hjem med dem igen.. Matti slap utrolig heldig med 5 sår ved øjet..

Undskyld det blev så langt, men sidder stadig i chok over det..

Matti står nu ude på folden og er fuldstændig som han plejer at være.. Heldigt ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grim trailer-oplevelse..
Kommentér på:
Grim trailer-oplevelse..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce