{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Tyv!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!!
Jeg skal lige bruge jeres hjælp her kommer mit problem
Her for en måneds tid siden købte jeg en dressur hest som jeg egentlig havde tænkt mig at komme ud og starte nogle konkurrencer på.
Mig og min papmor blev enige med hinanden om at det kun var os 2 der red hende.
Men min papmors datter som før var enebarn er begyndt at mase sig ind og jeg har flere gange fanget hende i sadlen på min hest!
Jeg har flere gange snakket med min papmor om det men hun bliver ved med at lade sin datter ride vores hest.
Jeg bliver rigtig sur for jeg har selv betalt halvdelen af heste og hun har ikke lagt en øre til.

Men det er ikke det eneste før hun kom var mig og min bedste veninde ved at ride gårdens shettere til men nu rider hun min shetter hele tiden og hvis jeg bliver sur skælder min papmor mig ud!
Men jeg føler også at hun skubber mig væk og lige som stjæler min bedste rideveninde som det var meningen at jeg skulle ride på hold med men i stedet kom min papsøster og tog pladsen på det hold før mig og det varet hold for erfarne og hun er ikke engang nybegynder!
Hvad skal jeg gører for at stoppe det for bliver virklig ked af det her!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe og reparation af stikkontakt 1.500 kr.
  • Opsætning af postkasse med stander 1.000 kr.
  • Kortslutning af alt lys i lejligheden. Årsag kendes ikke. Ovn, køleskab, og vaskemaskine fungerer normalt. 3.000 kr.
  • Montering af køkkenarmatur 650 kr.
  • Radiator 1.000 kr.
  • løbende toilet/utæt rørforbindelse 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyv!!
  • #1   9. aug 2009 snak med din far om det !!
    det er så fucking tarveligt!

• #2   9. aug 2009 Sig det til din papmor, så hun kan forstå det! Og så kan du nevne det der med pengene? smiley

• #3   9. aug 2009 det såe en af fordelene med, at ens pony står hjemme, hvor der ikke kommer andre piger rendene! Xd
    JEG VED DET IKKE! DET ER MEGA TARVELIGT!

• #4   9. aug 2009 Det kan man da ikke være bekendt! smiley
    - tag en snak med din papmor, og sig du er virkelig sur over det

• #5   9. aug 2009 nøj hvor ledt! som de andre har sagt. sig det til din far! og sig det til hende din papsøster så det måske skræmmer hende. hvis din papmor så skælder ud så fortæl hende hvad du mener. jeg vil selv SLET IKKE have andre på min hest så kan godt forstp dig:)

• #6   9. aug 2009 smiley

• #7   9. aug 2009 Uhh kender godt sådan nogle mennesker.
    Det her kommer til at lyde hårdt og trist, men du kan faktisk ikk gøre noget. smiley
    Jo mere du prøver, jo mere vil de andre tro det bare er fordi du er jaloux og misundelig, din papmor vil tro at det er fordi du ikk kan lide din papsøster osv.

Hvis du vil gøre noget, så må du prøve at få din papsøster til at være din bedste veninde, måske kommer du til at kunne lide hende, hvis ikk, så må du lære at være hurtigere end hende. vær den første ude ved hesten, brug en masse tid på den, vær den første som rider shetlænderen, lav aftaler med din anden veninde om at i skal lave et eller andet sjovt sammen, ikk kun heste.
    Og den rideplads du skulle have haft, hmm måske ville jeg prøve at snakke med dem om, og vise dem at du er den bedste og at de får mere ud af at ride med dig smiley

Hvis du har brug for flere råd så bare skriv pb smiley

held og lykke smiley

• #8   9. aug 2009 jeg ville tage en snak med din far og papmor sammen hvor i laver en aftale om at i lige sætter jer ned og tager en stille og rolig snak om det hvor du fortæller hvad du føler, og hvor du fortæller at det ikke er fordi du ik kan li' den papsøster eller har noget imod hende. og så skal du fortælle din papmor at du er såret over at hun har brudt en aftale i havde lavet indbyrdes...fortæl at du ikke synes det er okay at din papsøster rider din hest uden hun har fået lov af dig først... og angående shetteren...så synes jeg at du skal fortælle din papsøster at du er igang med at ride shetteren til på din måde...og du mener ik at det er godt for den at der kommer en så uerfaren rytter op på den...

• #9   9. aug 2009 éej josse ;s
    det skal jeg lige høre mere om i skolen imorgen. '(:

• #10   10. aug 2009 hvor taveligt! man skla overholde ens aftaler du må virkelig sige det til din papmor!
    det gør ikke noget en en gang imellem hvis det er atalt!!

Kommentér på:
Tyv!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce