Tyv!! {{forumTopicSubject}}
Hej HG!!
Jeg skal lige bruge jeres hjælp her kommer mit problem
Her for en måneds tid siden købte jeg en dressur hest som jeg egentlig havde tænkt mig at komme ud og starte nogle konkurrencer på.
Mig og min papmor blev enige med hinanden om at det kun var os 2 der red hende.
Men min papmors datter som før var enebarn er begyndt at mase sig ind og jeg har flere gange fanget hende i sadlen på min hest!
Jeg har flere gange snakket med min papmor om det men hun bliver ved med at lade sin datter ride vores hest.
Jeg bliver rigtig sur for jeg har selv betalt halvdelen af heste og hun har ikke lagt en øre til.
Men det er ikke det eneste før hun kom var mig og min bedste veninde ved at ride gårdens shettere til men nu rider hun min shetter hele tiden og hvis jeg bliver sur skælder min papmor mig ud!
Men jeg føler også at hun skubber mig væk og lige som stjæler min bedste rideveninde som det var meningen at jeg skulle ride på hold med men i stedet kom min papsøster og tog pladsen på det hold før mig og det varet hold for erfarne og hun er ikke engang nybegynder!
Hvad skal jeg gører for at stoppe det for bliver virklig ked af det her!!
jul 2007
Følger: 139 Følgere: 129 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.065
det er så fucking tarveligt!
aug 2008
Følger: 132 Følgere: 127 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 221
apr 2009
Følger: 75 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 140 Svar: 536
JEG VED DET IKKE! DET ER MEGA TARVELIGT!
jul 2007
Følger: 555 Følgere: 539 Heste: 4 Emner: 429 Svar: 2.429
- tag en snak med din papmor, og sig du er virkelig sur over det
jul 2005
Følger: 137 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.684
apr 2009
Følger: 75 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 140 Svar: 536
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 75 Svar: 1.679
Det her kommer til at lyde hårdt og trist, men du kan faktisk ikk gøre noget.
Jo mere du prøver, jo mere vil de andre tro det bare er fordi du er jaloux og misundelig, din papmor vil tro at det er fordi du ikk kan lide din papsøster osv.
Hvis du vil gøre noget, så må du prøve at få din papsøster til at være din bedste veninde, måske kommer du til at kunne lide hende, hvis ikk, så må du lære at være hurtigere end hende. vær den første ude ved hesten, brug en masse tid på den, vær den første som rider shetlænderen, lav aftaler med din anden veninde om at i skal lave et eller andet sjovt sammen, ikk kun heste.
Og den rideplads du skulle have haft, hmm måske ville jeg prøve at snakke med dem om, og vise dem at du er den bedste og at de får mere ud af at ride med dig
Hvis du har brug for flere råd så bare skriv pb
held og lykke
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 1.135
sep 2006
Følger: 189 Følgere: 236 Heste: 6 Emner: 25 Svar: 443
det skal jeg lige høre mere om i skolen imorgen. '(:
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.129
det gør ikke noget en en gang imellem hvis det er atalt!!
Tyv!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside