jeg vil være barn igen ;( {{forumTopicSubject}}
jeg er bare SÅSÅSÅSÅ sur på min krop lige nu og for tiden..
jeg er sat helt forkert sammen ;´( pivpiv.. jeg har meget små skuldre og overkrop.. det er meget "småt" også mit hovede?? har heller ingen boobs ;b tihi.. jeg har verdens største underkrop, undtagen mine ben?? hvad sker der lige for det?
altså jeg har ekstremt store og fede blævrede lorte lår og brede hofter, og så har jeg det der lille bitte hovede på min lange hals og lille overkrop, min mor siger det er fordi jeg er ved blive "kvinde" og jeg bare skal vente til jeg bliver 17 der er alt normalt.. men det er fucking 3 år.. så længe kan jeg skuda ikke vente hvis ikke jeg allerede har begået selvmord man :s og hvis det overhovedet bliver normalt?? JEG VIL VÆRE BARN IGEN!!!
jeg er 14 år vejer 60 og er 176 høj.. jeg er normalt bygget.
er svejrrygget så jeg får en kæmpe røv når jeg går ;/
hver gang jeg er med veninder ude og shoppe skal de have str. 24 i bukser hvor jeg skal have str. 38.. og vi er lige høje???? jeg fatter intet.... jeg har prøvet at løbe og der tabte jeg mig dog kun på mavse n og det var ikke lige sundt da jeg er "tynd" der...jeg hader min krop SÅ meget!! hvad skal jeg gøre????? idag opgav jeg at gå i skole fordi jeg ikke kunne finde noget tøj der gjorde at mine skuldre var bredere end mine hofter :´( jeg er på knæk punktet lige nu! hjææææælp mig!!!
Fie
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
Vil du gerne have det godt med dig selv? Så HAV det godt med sig selv .. Man kan også være tændstikketynd og ligne en supermodel, og så have det RØV dårligt.
jan 2008
Følger: 112 Følgere: 113 Heste: 4 Emner: 106 Svar: 992
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 145 Svar: 1.377
Men lige en kommentar til det med buksestørelserne: str 38 svare nok ca til str 26-27 (kan ikke helt huske det) Det kommer bare an på hviket mærke man køber, nogle står det i det ene mål og andre i det andet. så pludselig er du ikke meget størere
Tror bestemt ikke at drengene har noget mod en god stor røv ;P
Op med humøret. kender det alt for godt med at man har perioder, hvor man kun kan se sig selv som et grimt misfoster ingen kan li
jan 2008
haha hvor det sødt skrevet
er du sikker på det med røven? haha
dec 2004
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.898
jan 2008
ja self er jeg stadig et barn- og vil nok altid være det men min krop er noget bagud i forhold til min modenhed og kloghed ( og højde )
jan 2008
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.129
du er kun 14! din krop skal selv finde du af det!
jeg vil sige er også selv er utilfris med min krop! det tro jeg alle er!
jeg hader piger der sige "neeej hvor ville jeg gerne havde større røv og bryster!" ja i kan få mine!
jeg HADER det virkelig.
men sådan er jeg og jeg bliver ikke anderledens.
tro mig du vil opdage fordelen ved hvordan din krop er..
jan 2008
jeg vil være barn igen ;(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside