{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

jeg vil være barn igen ;( {{forumTopicSubject}}

jeg er bare SÅSÅSÅSÅ sur på min krop lige nu og for tiden..
jeg er sat helt forkert sammen ;´( pivpiv.. jeg har meget små skuldre og overkrop.. det er meget "småt" også mit hovede?? har heller ingen boobs ;b tihi.. jeg har verdens største underkrop, undtagen mine ben?? hvad sker der lige for det?

altså jeg har ekstremt store og fede blævrede lorte lår og brede hofter, og så har jeg det der lille bitte hovede på min lange hals og lille overkrop, min mor siger det er fordi jeg er ved blive "kvinde" og jeg bare skal vente til jeg bliver 17 der er alt normalt.. men det er fucking 3 år.. så længe kan jeg skuda ikke vente hvis ikke jeg allerede har begået selvmord man :s og hvis det overhovedet bliver normalt?? JEG VIL VÆRE BARN IGEN!!!

jeg er 14 år vejer 60 og er 176 høj.. jeg er normalt bygget.
er svejrrygget så jeg får en kæmpe røv når jeg går ;/

hver gang jeg er med veninder ude og shoppe skal de have str. 24 i bukser hvor jeg skal have str. 38.. og vi er lige høje???? jeg fatter intet.... jeg har prøvet at løbe og der tabte jeg mig dog kun på mavse n og det var ikke lige sundt da jeg er "tynd" der...jeg hader min krop SÅ meget!! hvad skal jeg gøre????? idag opgav jeg at gå i skole fordi jeg ikke kunne finde noget tøj der gjorde at mine skuldre var bredere end mine hofter :´( jeg er på knæk punktet lige nu! hjææææælp mig!!!

Fie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg vil være barn igen ;(
Kommentér på:
jeg vil være barn igen ;(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce