11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg kendte en gang denne dreng.. {{forumTopicSubject}}
( Jeg ved godt der er skiftet mellem 1 og 3 person ( hedder det vidst ) men dette er meningen ).
Jeg kendte en gang denne her dreng. Denne dreng var min modsætning. Hvor jeg var uskyldig og uvidne på mange områder, var han erfaren og klog. Han forgudede mig fra første dag vi snakkede, fortalte mig de mest perfekt sammensat sætninger der kunne få mig til at smile i time vis. Han kunne fortælle om hans fremtidsplaner for ham og mig, som han trods hans unge alder lød helt sikker i. Han kunne fortælle stolpe op og ned om hvor dejlig jeg var, at han aldrig havde mødt en pige som mig og at han aldrig ville forlade mig.
Denne dreng gav jeg mit hjerte, jeg gav ham lov til at holde det, lov til at passe på det. Det skrøbelige hjerte han havde gjort helt, det tog han stille og roligt og flækkede over, først med et stort knæk. Derefter faldt det langsomt fra hinanden. Stykkerne faldt til jorden og jeg samlede dem alle op, jeg ville ikke af med ham, minderne, tankerne, følelsen.
Han efterlod mig alene uden håb. Lod mig selv støbe stykkerne sammen igen. Hjertet blev aldrig helt igen, der var hele tiden riller og ar efter ham. Disse ar der var støbt så nænsomt sammen igen faldt fra hinanden når han nu og da viste sig og gav lyd fra sig. Aldrig igen nåede det at blive helt fast før han fik det til at falde fra hinanden.
Den magt han havde, så meget han påvirkede mig så han ikke. Han så ikke hvilken person han gjorde mig til. Han så ikke at den pige han en gang kendte ikke længere fandtes før det var forsent. Før det var forsent at gå tilbage til den gang alt var godt. Pigen var nu ikke længere uskyldig og uvidne men følelesekold, ligeglad og egoistisk. Hun trådte på andres tæer som det passede hende, tog ikke hensyn af nogen art og lukkede al smerte ude.
Måske en gang vi mødes igen, måske vi en gang kan ses igen, måske han en gang åbner øjene og ser den tilstand jeg nu ikke kan komme væk fra. Måske han en gang vil forsøge at hjælpe mig, måske en gang vil han forstå den smerte han har forvoldt. Måske en gang, måske, måske ..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Jeg kendte en gang denne dreng..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside