1.042 visninger
|
Oprettet:
19. sep 2007 Følger: 300 Følgere: 276 Heste: 4 Emner: 142 Svar: 1.146
til jer som både har hund og kanin :) {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har to små søde hunde, en han og en hun (tæve). Når vi har en kanin inde gør Charlie (hanhund) ikke kaninen noget og er fuldstændig ligeglad med kaninen, kigger kun lidt på den og går. Men Silke (hunhund) kan slet ikke lade dem være, hun slikker dem og er hele tiden til stede hvis jeg har en kanin inde..
Hvordan kan man stoppe det ? eller kan man overhovede stoppe det ?.. Det er ikke fordi vi har så meget imod det, vi tager mest bare silke udenfor, men vil bare høre om i har evt. er en løsning..? d:
Har læst lodt på nettet, men vil høre jeres mening.
Knus Isabella asministeren
sep 2007
Følger: 300 Følgere: 276 Heste: 4 Emner: 142 Svar: 1.146
sep 2007
Okey, men hun kan nogle gange godt gå sammen med dem, men stirre meget på dem, og slikker på dem over det hele hvis hun kan komem til det (;
sep 2007
Hehe okey, sådan er jo dyreverdenen ;D
camilla - team show .
Hvor sødt.. som s.o.k også sagde, der er nok ikke niget at gøre ved det ;D
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 40 Svar: 125
altså jeg har en hund og han elsker mine kaniner men mest mig gamle kanin på 11 ½ år da han falder i søvn når han er tryk og det elsker min hund for så har han en lille sove kammerat.
men når han prøver at putte med min unge kanin bliver hun rigtig sur for han kan bedre lide at jage ham rundt. xD
sep 2007
Jeg skælder den jo helelr ike ud, vi plejer bare at lukke hende ud, men ville bare høre om der evt. var en løsning.. men det lyder der ikke til der er (;
til jer som både har hund og kanin :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside