476 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "bramming stævne??"
bramming rideklub!:) stævne!
Hej alle sammen Bramming rideklub holder stævne D 31 august og D 1 september. Kom og værre med det er et D stævne for hele distrikt 9. Du kan se mere på www.Bramming-rideklub.dk
Hej alle sammen Bramming rideklub holder stævne D 31 august og D 1 september. Kom og værre med det er et D stævne for hele distrikt 9. Du kan se mere på www.Bramming-rideklub.dk
Skrevet af: mai büll iversen! - 12. aug 2013
Bramming pokal stævne
Hej allesammen .. Var lige inde og tjekke om der evt var plads til at efteranmelde.. Og blev faktisk rigtig forbasvet over hvor lidt tilmeldninger der er ;o ! Synes altid der plejer at være rigti...
Hej allesammen .. Var lige inde og tjekke om der evt var plads til at efteranmelde.. Og blev faktisk rigtig forbasvet over hvor lidt tilmeldninger der er ;o ! Synes altid der plejer at være rigti...
Skrevet af: Cs & Bs ! <3 RESR & Lindegården C - 12. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
Ved ikke helt om jeg skal starte det vi har meldt til i.
Men det ser jeg på når vi kommer hen i mod stævnet om jeg skal melde til lidt højere klasser, det skal jeg i hvert fald ikke hvis den er samme skod dommer som sidste år
dec 2007
Følger: 96 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 32 Svar: 268
bramming stævne??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside