{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

At kigge i de gamle emner.... {{forumTopicSubject}}

Dette handler overhovedet ikke om distance - I know. Men jeg synes jeg bliver nødt til at tale om det..

Nu har jeg efterhånden læst mange indlæg fra nybegyndere - deriblandt jeg selv. Og gang på gang bliver vi henvist tilde GAMLE emner, som vi skal sidde og terpe og holde styr på.
Kan godt være det er træls at blive ved med at svare, for nybegynderne. Men det er også træls for nybegynderne, at man ikke kan få lov at spørge, og så få et svar.. Vi har en distancegruppe, hvor man må spørge til råds. Men der er ikke mange emner der egentlig kan debateres hvis man skal blive ved med at tjekke de for længst afsluttede diskutioner, som for øvrigt ikke er særligt nemme at spørge ind til, da folk for det meste allerede har "lukket" det emne smiley

Bare en lille bøn fra os nybegyndere, og andre der gang på gang bliver opfordret til kun at læse de gamle emner igennem, og ikke få det i sine egne vendninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At kigge i de gamle emner....
  • #1   2. sep 2009 Kan godt se hvad du mener- men mange gange er det lige så nemt at læse de andre emner først og så spørge bagefter.
    Mange af de spørgsmål der bliver stillet fx. hvordan foregår det er blevet besvaret op til fl gange.

• #2   2. sep 2009 Ja, men det bare så øv, og sidde og skal glo de gamle emner - synes jeg. Og MEGA svært at holde styr på svarene, når man ikke selv er trådstarter..

Måske er det bare mig.. Hehe

• #3   2. sep 2009 Hvis jeg skriver kig i forum eller gamle emner er det oftest fordi man har svaret på det mange gange før. Normalt vil jeg alligevel skrive lidt som svar på det stillede spørgsmål, men nogle gange er svarene bare så lange og omfattende at man bliver træt af at skrive det samme 5 gange i forskellige debatter.

Men har man spørsmål så bare stil dem, og for mit vedkommende må man også gerne skive en besked direkte til mig med spørgsmål.

Kommentér på:
At kigge i de gamle emner....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce