23. jan 2007 Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.839
At kigge i de gamle emner.... {{forumTopicSubject}}
Dette handler overhovedet ikke om distance - I know. Men jeg synes jeg bliver nødt til at tale om det..
Nu har jeg efterhånden læst mange indlæg fra nybegyndere - deriblandt jeg selv. Og gang på gang bliver vi henvist tilde GAMLE emner, som vi skal sidde og terpe og holde styr på.
Kan godt være det er træls at blive ved med at svare, for nybegynderne. Men det er også træls for nybegynderne, at man ikke kan få lov at spørge, og så få et svar.. Vi har en distancegruppe, hvor man må spørge til råds. Men der er ikke mange emner der egentlig kan debateres hvis man skal blive ved med at tjekke de for længst afsluttede diskutioner, som for øvrigt ikke er særligt nemme at spørge ind til, da folk for det meste allerede har "lukket" det emne
Bare en lille bøn fra os nybegyndere, og andre der gang på gang bliver opfordret til kun at læse de gamle emner igennem, og ikke få det i sine egne vendninger
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 706
Mange af de spørgsmål der bliver stillet fx. hvordan foregår det er blevet besvaret op til fl gange.
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.839
Måske er det bare mig.. Hehe
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
Men har man spørsmål så bare stil dem, og for mit vedkommende må man også gerne skive en besked direkte til mig med spørgsmål.
At kigge i de gamle emner....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside