12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
glædes indlæg (er meget stolt) {{forumTopicSubject}}
Ihh jeg er simpelhent bare så stolt af min lille hest Nosey nu (næsten som jeg aldrig har været før ).
Jeg har desværre i rigtig lang tid haft problemer med at Nosey rent faktisk ikke kunne lide børn, eller hun var faktisk ikke særlig sød ved de yngre børn (lidt ældre børn kunne hun sagtens sammen med) hun var faktisk på et tidspunkt at når der kom et barn i nærheden af hende der ca var under 10. prøvede hun enten at bide dem eller sparke dem, eller på en eller anden måde at skræmme dem eller mulle dem.
Jeg ved desværre ikke hvad de skyldtes, men følte at det bestemt ikke kunne være rigtigt at en Welsh mountain skulle være sådan overfor børn.
Så jeg gik iganged at træne hende til at lade være, ved at få en masse gode oplevelser sammen med børn med kraftigt opsyn, og gøre det ubehageligt for hende at være "ond" imod børn.
Alt dette gav den helt store præmie i dag, da min lillebror på 7 år og helt uden nogen viden om heste gik en tur med hende, og hun bare var så sød og fuldte ham over det hele. selvom han kludre lidt med torvet og ikke gav signalerne korekt var hun bare så super.
Nøøøjj hvor er jeg bare stolt og glad.. håber at andre forstår min glæde
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Kender udmærket den følelse:-) Har ofte haft heste med forskellige problemer, og man bliver så stolt når de gør fremskridt:-)
Jeg er selv meget stolt over at min Elton er begyndt at gå super på Hackamore...
Med Bid trækker han, slår med hovedet og kæmper... Efter 3 gange med hackamore går han helt afslappet og er meget gladere:-D
glædes indlæg (er meget stolt)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside