12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
admin: velkommen og ros {{forumTopicSubject}}
jeg vælger lige at lave et indlæg heri denne gruppe, ganske simpelt fordi jeg synes at denne gruppe er gået hen og blevet en rigtig god gruppe.
Den gang da jeg startede den for godt og vel 1 1/2 år siden regnede jeg faktisk ikke med at den ville blive så omfattende og have så mange medlemmer, men det er super fantastisk, det som jeg rigtig godt kan lide er at så mange forskellige brugere med så mange forskellige måder at holde hest på, både fra bid til bidløst, fra almen hobby hold på en hest til et ambitiøs proffesionelt hestehold, jeg synes dte er så fantastisk at medlemmerne i denne gruppe spænder helt fra dybt inkarneret islænder ryttere til trav trænere, men alle med det fælles formål nemlig hvordan vi finder vejen til en bedre sundhed for lige præcis den enkelte hest og rytter.
Jeg synes det er super godt klaret medlemmer, og jeg er meget imponeret over jeres engagement.
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige stort velkommen til alle de nye medlemmer, jeg håber at denne gruppe virkelig kan hjælpe jer og jeg vil selvfølgelig som adminstrator gøre alt for at gruppen er åben og alle føler sig velkommen. stort velkommen herfra.
Dog vil jeg også lige gøre opmærksom på at jeg søger endnu en hjælpe adminstrator til at hjælpe diverse medlemmer i gruppen til at få gode oplevelser med denne gruppe, hvis du har lyst til at være hjælpe adminstrator skal du dog opfylde nogle krav:
- du skal være engageret i gruppen
- du skal være et aktiv medlem
- du skal kunne gruppens og hgs reglement
- du skal være en retfærdig haer
- det er ikke et krav men erfaring som hjælpeadminstrator fra evt andre grupper vil selvfølgelig være et plus.
Skriv en pb hvis du kunne være interesserer i at være ha i denn egruppe eller bare gern vil hører mere om det.
forsat god aften allesammen, venlig hilsen Fæhesten gruppe adminstrator for Hestens og rytterens sundhed
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
admin: velkommen og ros
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside