{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

stil: har i meget tid? så læs her!:) {{forumTopicSubject}}

hej jeg tænkte på om i ikke ville hjælpe mig med hvad der videre kan ske i den her stil: Blæksprutten Bent

Der var engang en blæksprutte der hed Bent. En dag da Bent skulle ud og lege med sine venner så han et stort skib.,, hvad er det?” spurgte Bent.,, det er et stort skib med mennesker” svarede Villy.,, når jeg bliver stor vil jeg også sejle.” sagde Bent drømmende.,, ja ja men du er en blæksprutte der lever i vandet og du dør hvis du kommer over vandet!” sagde Benny. Men Bent hørte ham ikke han var nemlig på vej hjem. på vejen hjem lagde Bent mærke til at der vidst var nogen eller noget der fulgte efter ham, men når han vendte sig om var der kun vand og tang.,, hvem er du?” spurgte Bent, men der kom intet svar.,, hvem er du?!” Råbte han igen men der kom stadig intet svar. Da han kom hjem så han endelig hvad det var der fulgte efter ham. Det var en guldfisk!,, hvad hedder du og hvor kommer du fra?” spurgte Bent.,, jeg hedder Goldie og kommer fra oppe over vandet!” svarede goldie.,, okay jeg hedder Bent og jeg bor herJ” sagde Bent til Goldie.,, hvordan kunne du leve over vandet? Hvorfor døde du ikke?” spurgte Bent nygerrigt.,, jeg levede da også i vand hos en sød fyr der hed Viggo. Han passede mig godt men da han døde slap hans børn mig ud i vandet. Jeg savner Viggo han gav mig altid den bedste mad og altid rigeligt!J men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal få mad så jeg har ikke fået mad i 3 dage nu.” svarede Goldie.,, jeg ved hvor du kan få mad! Kom med mig så går vi over på pomfritten!”. så gik de, de gik hen til pomfritten og der hilste de på hr. reje.,, hej hr. reje! Vi vil godt have 2 tang burgere, 3 bakker pomfritter og 2 klumpfiske pølser!” sagde Bent.,, ja det skal i få! Hvem er hende der?” spurgte hr. reje og pegede på Goldie.,, det er Guldfisken Goldie! Og hun kommer ikke fra havet men oppe der hvor menneskene bor!” svarede Bent glad.,, okay det bliver 103 kr.” Sagde hr. reje. Så fik han sine penge og Bent og Goldie gik over til Bent.,, du Bent? Jeg tænkte på om jeg ikke måtte bo her hos jer indtil at jeg finder et sted hvor jeg kan bo?” spurgte Goldie pludselig.,, jo det må du da godt!” svarede Bent. Nu kom hans mor og far hr. og fru sprutte hjem fra arbejde og spurgte om hvem Goldie var.,, hun hedder Goldie og hun er en guldfisk som skal bo hos os indtil hun finder et andet sted hvo hun kan bo!” svarede Bent.,, Goldie vil du ikke lige følge med hr. sprutte rundt mens jeg lige taler med Bent?” spurgte fru sprutte.,, jo self.!” svarede Goldie og så gik hun.,, Bent! Vi kan da ikke passe en pige der er løbet væk hjemmefra! Hvad nu hvis politiet finder ud af det og anholder os fordi at de tror at vi har kidnappet hende?! Det går altså ikke! Hun må væk!” sagde hans mor.,, men mor hun er ikke løbet væk hjemmefra! Hun kommer oppe fra menneskene! Hendes akvarium ligger her ude!!” sagde Bent.,, ja ja Bent men så må vi jo hellere beholde hende her!”
Sådan gik det så og de 2 fik mange lykkelige dage men en dag da Bent kom hjem havde Goldie en ven på besøg.,, hvem er det?” spurgte Bent.,, det er min ven Torsken Torben. Kom og sig goddag!” svarede goldie glad.,, nej, og i må gå nu!” sagde Bent og så skubbede han Torben og Goldie ud af vinduet.,, HVAD LAVER DU?! Er du syg i hovedet?” råbte Torben.,, Bent! Hjælp mig!” råbte Goldie men Bent gik bare. Dagen efter sad Bent og læste avis da han tilfældigvis kiggede på dødsannoncerne så han: Torsken Torben født d. 12/7 1993 død i går den 15/9-09 ved et uheld. ARGH! Tænkte Bent. Og så løb han ud og ledte efter Goldia. Da han fandt hende var hun kåld og helt blå, men hun trak vejret! ,, HJÆLP! HJÆLP os!” råbte Bent. ,, hvad er der?” spurgte hr. reje.

PLEASE! HJÆLP MIG!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stil: har i meget tid? så læs her!:)
Kommentér på:
stil: har i meget tid? så læs her!:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce