{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Sadel kaos {{forumTopicSubject}}

JA den klassiske med at man finder en sadel, og så spørger mam lige sadel mageren for en sikkerheds skyld og så tænker man WHAT???



Jeg havde jo fundet denne OS sadel, lige drømme sadlen. Jeg spørger ved et tilfælde min sadelmager, og hun siger så at hun slet ikke kan lide de her OS sadler, de er tunge, langt og skåret forkert fortil.

Forvirring. For jeg har redet med sådan en sadel, jeg fandt den hverken tung eller lang. Men komplet som alm. læder sadler.


Hvad er jeres erfaringer med OS sadler?

Jeg tænker straks kvalitet og død hamrende dyre sadler.



Nu er sadel magere jo pænt uenige, ofte. Derfor søger jeg lige jer derude's hjælp, da nogle af jer måske har en OS sadel hængende og har andre erfaringer.


Kommentarer på:  Sadel kaos
  • #1   20. sep 2009 Jeg har en os spring sadel, den er jeg super glad for.
    Nogle sadelmagere sælger jo også sadler, prøv at finde ud af hvilke mærker din sælger, det kan måske være derfor at hun hellere vil sælge en af sine egne.


  • #2   20. sep 2009 Charlotte : Mon ikke sadelmageren sælger de sadler som hun/han finder BEDST for hest og rytter???

    Jeg har ingen erfaringer med os sadler, men har samme problem med at finde den perfekte sadel, der også svarer til min pung:-)


  • #3   20. sep 2009 Selvfølgelig skal de også passe til hesten. Men de sadelmagere som også sælger, vil selvfølgelig også hellere sælge dem de har end sende dem til en anden. Sådan er det jo også med alle andre ting end sadler.
    Men jeg er da helt sikker på at de ikke sælger en som slet ikke kan ligge på hesten.


  • #4   20. sep 2009 Jeg har kun set en eneste OS sadel i virkeligheden. Min veninde havde en på prøve, men syntes ikke om den. Hvis jeg skal være helt ærlig så blev vi enige om at den lignede og føltes som en Harald Nyborg sadel. Men hvis du synes sadlen er lækker og den ligger godt på din hest, så synes jeg ikke du skal tænke på hvad andre siger, der er jo tusind meninger om diverse mærker. Hvad nogen synes er det bedste synes andre er noget skrammel...

Kommentér på:
Sadel kaos

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce