{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Pernille Gregoir eller Mette Jensen? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er pt igang med at arrangere et kursus i klassisk/akademisk ridekunst. Men jeg er lidt splittet mellem undervisere. Det skal være en positiv underviser som er god til at gøre teorien og undervisningen super spændende, og det må gerne ligne Christina Holmbæck måde at undervise på. Den der fantastiske energi og optimisme hun har.

Christina har desværre ikke ledige datoer i år, så jeg er på udkig efter en anden underviser. Jeg er lidt i tvivl. Enten www.mettemj-klassiskdressur.dk eller Pernille Gregoir Pedersen www.akademisk-ridning.dk

Men jeg har ikke stiftet bekendtskab med nogle af dem. Er der nogen der har erfaringer med en eller dem begge? Hvem synes i ellers ser bedst ud, ang. kurser?
Glæder mig meget til at høre fra jer

Vh. Lærke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pernille Gregoir eller Mette Jensen?
  • #1   21. sep 2009 Jeg kender lidt til Pernille, har ikke selv fået undervisning af hende, men alle andre opstaldere (der hvor jeg står) bruger hende. Så jeg har fulgt med på sidelinjen. Hun er super dygtig, og positiv, man går aldrig slukøret fra undervisningen selvom man har redet som lort, og så er hun dejlig rolig. ikke noget stress eller mange fine ord man ikke når at opfange.

• #2   21. sep 2009 Kender ingen af overstående undervisere, men har lige selv haft gang i Katja Døi Jensen( www.zentaur.dk) og hun kan i hvert fald varmt anbefales, er både positiv, behagelig, dygtig, lytter til en(og ikke mindst ens hest! - hun er den første som har lagt mærke til Kiwa "lukker sig lidt ind i sig selv"!), forklarer gerne teori med billedsprog(lettere at forstå) og mange andre positive ting smiley

Kommentér på:
Pernille Gregoir eller Mette Jensen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce