{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Ejerfornemmelser o.O {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg spurgte om et godt råd synes flere personer de skulle svine mig så denne er også en brokker over dem xD

Nå men vi har godt naboskab, bruger naboens bane mens vi får lavet en ny græsspringbane, men da hans er lækker at ride dressur på og er blevet brugt de sidste 2 år, fortsætter vi nok. Men så er der den her kælling som er rykket ind i stalden og hun har virkelig EJERFORNEMMELSER overfor stalden, hun har bare lejet en skide boks til sin hest. Og så er hun blevet jaloux på mig (heeey det forstår jeg da godt jeg er jo sååå lækker xD) og lader sin vrede gå udover mig og hende jeg rider for. Ved at svine os, komme med div. bemærkninger og opføre sig truende overfor ungen på 7, som nu er vildt bange for hende kællingen

Forleden klagede vi så over hende, (vi er de sidste i stalden som klagede, alle andre havde gjort det for længst!) og aftenen efter fandt vi en grim seddel som straks kom ind til staldejeren. Haha utroligt så lavt nogen vil synke! Hun er virkelig en snob og det som gør det endnu sjovere er at hun har en ynkelig udgave af en fjordhest (beklager hvis jeg træder fjordhesteejerne over tæerne, men selv I ville græmes ved synet. Bollefed, grimt klippet, går forkert og hård i munden...) og hun blærer sig ofte med sin "super flotte ridning" ved at ride rundt og save den ned med hovedet, springe på den (hun kan ikke engang ride en afstand til 50 cm og lander hårdt på den så det får modsat effekt) og smider altid hjelmen når vi er der. Jeg tror hun er lidt jaloux fordi jeg er så heldig at tilride/træne så lækre ponyer (du ved, sådan nogle velgående, velhoppende, smukke tingester) og det kan hun nok ikke lige klare

Alle andre i stalden kommer hen når jeg kommer derover, snakker godt med alle. Vi HAR prøvet at løse problemet, men hun VIL ligge i krig med os. Okay nu mister hun sandsynligvis snart sin boks, jeg synes bare det er træls at det skal komme så langt som til at hun skal kyles ud for, at vi andre kan få fred til at ride/passe vores heste i fred og ro! Hun har mistænkt os for at stjæle hendes udstyr (hallo hvad skal jeg med dit gamle lort når jeg har en bunke med helt nyt udstyr ovre i stalden?) og for at svine stalden til (den stald som vi jo ikke færdes i, det er BANEN vi benytter!) osv. osv. osv... Hun har flere gange ment at vi ikke kunne bruge banen lge nu, for det var ikke aftalt med hende. * suk *

Så med andre ord: EN KO SOM TROR HUN ER GUDS GAVE TIL FOLKET OG SOM MENER AT NÅR MAN LEJER EN BOKS EJER MAN HELE STALDEN!!

ARGH!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerfornemmelser o.O
Kommentér på:
Ejerfornemmelser o.O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce