{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Træt af man ikke må reklamere? Så kig! {{forumTopicSubject}}

Hej gruppemedlemmer.

Er jeg den eneste der er lidt træt af at man i mange grupper ikke må henvise til sine fotoalbums, hesteprofiler, annoncer omkring fotografering osv?

Anyways, jeg har oprettet en gruppe som ligger vægt på netop dét. I den kan man oprette emner som; se mit fotoalbum. Kritik og ros. Fotokonkurrencer og reklamere for en selv, som fotograf.

Hvis nogen skulle være intra, så meld jer ind:D

www.hestegalleri.dk/grupper/fotokritikrosogreklame

Cecilia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af man ikke må reklamere? Så kig!
  • #1   27. sep 2009
    Hej,

Jeg synes, det generelt er træls, at ingen må reklamere på nogen måde her på HG ifølge brugerbetingelserne.
    Ingen henvisninger til folks egne hjemmesider i indlæg - ingen bestillings-halløj -eller en dyt!

Det kunne ellers have hjulpet en masse unge fotografer, tegnere osv. på vej med en rigtig sund hobby - men næ nej, dér stopper ytringsfriheden alligevel...

At et forum i sig selv så ovenikøbet forbyder link til folks eget fotoalbum - det fatter jeg virkelig ikke.??!! Det giver i mine øjne et noget ufleksibelt og "dødt" forum...

Kh
    Winnie

• #2   27. sep 2009 Winnie:
    lige mine ord! Det er bl.a. derfor jeg har valgt at oprette den gruppe, på udover man kan skabe sig en lille 'karriere' kan man også udvide sit netværk og komme i kontakt med folk der har de samme interesser som én selv.

Kommentér på:
Træt af man ikke må reklamere? Så kig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce