{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

"seriøs" eller bare skovtur {{forumTopicSubject}}

Er der andre som mig der tidligere har været "seriøs" med at træne en masse dressur og som så har mistet lysten til det og nu bare rider skovtur? Da jeg i sin tid købte min dejlige Julle var jeg meget seriøs med at træne dressur og jeg red stort set hver dag... Nu har jeg så fået barn og arbejder en masse så jeg har totalt mistet lysten til at træne alt den dressur "i sandkassen" men vil hellere sadle op og skridte en tur i skoven eller bare ud ad landevejen når den lille er lagt i seng... Det er dog langt fra hver dag jeg har overskud til det da vækkeuret ringer kl 4.40 og så farer vi rundt hele dagen til kl 20 og så er det ikke så tit jeg synes der er mere energi tilbage til ridning desværre. Lysten bliver heller ikke større af at Julle skaber sig som en gal hvis vi rider ud alene, for hun kan finde på at stå og hppe midt på vejen sådan "bare fordi"... Det er ikke særlig fedt. Men når jeg så tager min 4-års (Julle's søn), Speedy, med som håndhest eller rider Speedy og trækker Julle så er der ingen problemer. Tror hun bare ikke gider ride tur alene og så laver hun ballade... Andre der har det problem?
Hvis der skulle være nogen der bor i/omkring Vesterborg på Lolland må i da meget gerne skrive hvis i har lyst til at ride sammen for det er lidt ensomt at ride alene altid.

Undskyld det lange indlæg, men skulle bare lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "seriøs" eller bare skovtur
  • #1   29. sep 2009 Det er skam prøvet, og tidligere var det intet problem at ride ud alene. Det er en ide hun har fået her hen over sommeren, men derfor kan det jo sagtens være løsningen med gåture.. Når min kærestes datter på 8 bliver trukket en tur uden der e rselvskab med er der heller ingen problemer, så har da overvejet om hun bare tester mig, for hun er en hest der elsker at prøve grænser af hele tiden. Det kan være irriterende men jeg elsker hende jo alligevel, den lille gule uldtot smiley

Kommentér på:
"seriøs" eller bare skovtur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce