390 visninger
|
Oprettet:
Vil det hjælpe? (træning) {{forumTopicSubject}}
Jeg har min dejlige hest Citano til salg og står nu og overvejer at sende ham på træningspohold på healthy horse, hvor han skal gå på vandløbebånd og få trænet sine muskler op igen efter han har stået stille længere tid.
Men tror i at jeg vil få mere ud af at sætte den ned og sælge den som den er nu eller sende den i træning en måneds tid og stå med en hest i noget bedre form og holde prisen?
Se gerne hans annonce på min profil.
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Den er ikke særlig tiltalende med kun 1 meget mørkt billede... Er han forsikret i forvejen?
Ud og få taget nogle super billeder i det gode vejr vi har idag;-)
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 201
Rigtig fin hest.
Jeg ville mene at det vil hjælpe at få gjort noget ved den (ridning/andet træning), så den er lige til at ride videre på. Hvis du vil blive i det prisleje.
Jeg har netop solgt en unghest (4 år) for 50.000, og den var nytilredet men redet regelmæssigt i et halvt år og uden diverse mus mv. I det hele taget er det jo svært at sælge hest i denne tid, så det gælder om at være heldig at finde den som ikke kan undvære den hest man står og skal af med, men det hjælper da at den er i arbejde.
Held og lykke med det.
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 70 Svar: 468
Billedet er ikke det bedste, men computeren hvor alle hans billeder ligger på er gået ned derfor henviser jeg til hans profil og videoen.
Han er forsikret dog uden mus for 50.000 kr.
Hesten er i arbejde, men vil være bedre sat med muskler osv efter et ophold med vandløbebånd.
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Men billeder er jo det der gør at annoncen fanger;-) Og ved ikke om det vil hjælpe at sende ham i træning... Det du kommer til at betale der, er jo også en sjat, og så er det måske bedre at sætte ham ned i pris?
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 70 Svar: 468
Ja det er rigtig nok.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
Ville nok fortsat bare holde ham igang, jo virkeligt spild, hvis der så går flere måneder, han stadig ikke er solgt, og smider musklerne igen.
Nej jeg ville blot holde ham vedlige.
Held og lykke med salget.
Vil det hjælpe? (træning)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside