{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Opstart af vinterfodring. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig??? Jeg skal starte på at fodre min 3 shettere. 2 mini og 1 blanding. Fra 1,5 til 6 år. De er alle 3 godt runde! Jeg har købt tjørnhøj mølle`s müesli light foder. Der står på sækken at de skal have 0,5 kg foder om dagen. MEN ikke hvor meget man starter med at give og hvornår man skal øge mængden af foder. De går i løsdrift og får hø 2 gange om dagen. Er der nogen der kan give mig nogle gode råd???
Knus Connie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af vinterfodring.
  • #2   16. okt 2009 Vores to shettere er også blevet lidt for runde. Så havde bare tænkt mig at fortsætte med at give dem vitaminer og hø.

• #3   16. okt 2009 Det bedste ville klart være hvis du droppede fuldfoderet og så bare gav en vitamin/mineral blanding og så hø/wrap.

Nu du har købt foderet, vil jeg sige at du skal starte på 100 g pr dag, og så trappe op over 14 dg. Du må endelig ikke give mindre end den mængde der står på sækken at de skal have, for så er de ikke dækket ind.

Hvis jeg var dig, ville jeg dog prøve at se om jeg kunne komme af med sækken igen. Hvis du ikke har åbnet for den, vil de måske tage den tilbage der hvor du har købt den

Kommentér på:
Opstart af vinterfodring.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce