{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Jeg tror der er magi i luften? :) {{forumTopicSubject}}

^Ja, det tror jeg sgu!

Min dag startede mærkeligt. Vi gider ikke at snakke om skolen, det var bare en mærkelig og kedelig skoledag, som det plejer.

Nå - men da jeg så kommer hjem, er min muddi også hjemme (havde været på nattevagt) så vi snakkede lidt, og jeg sagde hej til mine glade hunde, og så satte jeg mig i sofaen med computeren, gik hurtigt ind på HG. Men der var ikke rigtig noget, sådan.. Så jeg spillede Bubble Struggle (nåede til level 45 UDEN at dø! smiley har nørdet det engang).. Nå. Men da kl. så blev 16:03, spurgte min mor om hun ikke skulle køre mig ned til Sunny (min part), så jeg tog ridetøj på, og så kørte vi ned til hesten, inden det blev for mørkt. Så da jeg kom, fik jeg den dejligste velkomst af Sunny! Lige så snart jeg lukkede døren, tog han hovedet ud af boksen & vrinskede, med ørene helt fremme (dejligt!) Og han var så glad!! Så jeg tog ham ud, nusse lidt med ham, striglede ham - hentede hovedtøj, skridtdækken & gamacher. Og så fik han lige skridttæppet på, imens jeg mugede ud i hans boks. Og han var glad HELE tiden. Bagefter tog jeg hovedetøjet og gamacherne på ham, og så gik vi ud på ridebanen. Jeg har været lidt usikker med at ride ham her på det sidste, da han ikke havde været på fold (hopper over hegnet) - og så har han stået inde (hans lærestreg). Men idag havde han så været på fold. Men jeg valgte alligevel, bare at trække rundt med ham på ridebanen. Der var vandpytter over ALT, så det var ikke det fedeste (hans stikker af hvis han går alene på tur, så det gør jeg ikke?). Men jeg blev ved med at rose ham, og klappede ham når han standsede op. Sunny bliver MEGET påvirket af vejret, og man kan jo ikke lige frem sige, at det er godt vejr nu, vel? (; Så han er en lille rod.. Men så fik han åbenbart et chok af noget, og han hoppede og stak hovedet lige i vejret, men fik ham så til ro, og vi gik videre, lige så stille.. Vi gik i sådan ca. 10 minutter på hver side, så 10 minutter i alt.
Da vi var færdige, så jeg på den SMUKKESMUKKE solnedgang, helt orange + gul.. Det var så smukt, og Sunny kiggede med. Dér stod vi, to "forelskede" par, og kiggede på solnedgangen, det var så "romantisk" hvis i forstår mig<3 Der var så et sted, med frisk græs, så der fik han lov til at græsse, og det NØD han bare! Igen.. Ørene helt fremme, og så græssede han løs. Jeg nussede ham lidt imens, inden jeg satte mig ned ved siden af ham. Så begyndte jeg at græde, at glæde for jeg synes det var så smukt. Så sagde jeg til Sunny: "<i>Sunny.. Du er det bedste der er sket for mig! Jeg elsker dig ufattelig højt, og jeg vil aldrig miste dig</i>" Så stoppede han med at græsse efter jeg havde sagt det, kiggede på mig, og lod mig kysse hans DEJLIGE mugle<3 Ja, som overskriften siger, jeg tror der er magi i luften.. Eller? Skulle jeg rette på det, og sige: jeg <b>VED</b> der er magi i luften smiley

Det var simpelthen en fantastisk dag med hesten & har aldrig oplevet noget så smukt før smiley

Hvordan har jeres dag med hesten været? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg tror der er magi i luften? :)
Kommentér på:
Jeg tror der er magi i luften? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce