{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Mette Kofoed. {{forumTopicSubject}}

Da jeg godt kunne tænke mig noget mere undervisning end ved hos Dorte Stougaard har jeg tænkt meget over Mette Kofoed da jeg ved at hun også rider store heste. Dette kunne måske give mulighed til en lidt mere anderledes undervisning med noget mere grundlæggende dressurarbejde.. Er der nogen der kender noget til hendes undervisning eller selv får undervisning af hende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mette Kofoed.
  • #2   31. dec 2009 jeg har køøbt 2 ponyer ved hende. og hun er bare super dygtig. hun har sit eget lille stuteri lige uden for ringkøbing hvor man for undervisning., og om sommern er der et hold, hvor jeg gik på da jeg red. hvor hun kommer til give, og underviser der 1 gang hver 2 uge eller så noget. jeg var super glad for at ha hende, hun er den bedste underviser jeg har haft (:

• #3   4. jan 2010 jeg får jævnligt undervisning af Mette, er rigtig glad for det.. hun kan give mig rigig meget af det jeg mangler.. jeg har arbejdet ved en islænding i over 3 år som udelukket har undervist mig i de gamle gode islandske teknikker.. så det er super fedt at kunne bruge dresuren som mette giver sammen med det islandske, det får jeg i hvertfald rigtig meget ud af.. men selvom mette jo er gamle dresur rytter, har hun redet islænder i en del år nu må man sige, og tror ikke hun gør så meget med storhestestævner mere,, så det er jo ikke delukkedene dresur hun uderviser med, men blandet.. hun er speciel god til at udtryke sig og får det sagt på en god måde, som jo også er rigtig vigtigt.. men alt i alt er jeg gald for en blandning af begge parter (:

• #4   4. jan 2010 Det lyder super fedt, Ditte smiley Det er lige det jeg har brug for... Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge Hans Christian Løwe eller Mette smiley :D.

• #5   4. jan 2010 altså min kusine er meget glad for christian Løve, men jeg har aldrig prøvet ham endnu.. så kan íkke rigtig udtalmig om det.. men er det ikke at prøve dem begge og se hvem der fungere bedst? (:

• #6   4. jan 2010 Jo, det er det vel smiley

Kommentér på:
Mette Kofoed.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce