{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Problem hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ville bare fortælle om mine oplevelser med min nu dejlige unghest Shiela (billeder på profil)

Da jeg for 7 månder siden var ude og kigge på hest, kom jeg ud og så min hest shiela faldt for hende inden jeg overhovdet hviste det var den hest jeg skulle ud og kigge på alle der har prøvede det vil give mig ret i at det er en fantastisk oplevelse, hesten var utrolig dejlig, på staldgangen og da hun skulle løsspringe gik det bare super hun var oppe på 155 hun er 4. jeg købte hende lige på stedet, og hviste ikke på det tisspunkt hvad det endlig var jeg havde sagt ja til.

Da vi kom hjem med hende var der heller intet men da jeg skulle ud og ride på hende føste gang var alt forandrede i hesten den var millestalt bange for mig der sad på hende, og prøvede alt hvad hun kunne for og få mig smidt af, men blev på, Shiela vendte det hvide ud af øjene og begynde og hoppe, har redet en del ungheste, Og kunne hurtigt se at der var noget helt galt, de næste par dage abejde jeg sådan set kun nede fra jorden, og lavede en del tillidøvelser med hende, hun begynde og knytte et bånd til mig og det var virkelig skønt, og viste det nok skulle gå, Men hun var stædig en "Kaelling" når jeg red hende og begynde og overveje om jeg skulle sælge hende, men kunne virkleig ikke få mig selv til det, hun var jo rigtig dejlig fra jorden så hvad skulle jeg gøre? Jeg begynde og ride meget i skridt for jeg følte ikke at hun var så bange der, men en dag gik problemet op for mig da min veninde kom ind med en pisk, og Shiela gik i panik hun gjorde alt for og slippe af med mig hun gik virkelig amok. Ringe straks til hendes tidliger ejer som så måtte tilstå at hun var blevet pisket hver gang der var en rytter på hende blev spændt ind og fik tæsk, blev meget chokeret da jeg fandt ud af det, så var det da klart at hesten var sådan, Jeg blev ved med og arbejde meget fra jorden af med hende for og hvise at jeg ikke gjorde hende noget. lidt efter lidt begynde hun og slappe mere og mere af når jeg red hende, og kunne skidte trave og galopere på hende, hvor hun kun hoppede lidt engang imellem, men nu var det ikke fordi hun var bange længer.

Fik så Shiela flyttede til Kolding da jeg selv flyttede her til og var lidt bange for vi skulle til og starte forfra med hende, men alt gik godt, og nu kan jeg springe på hende, uden hun laver noget der er godt nok en del fart på men det kan man jo gøre noget ved. Det er kun i dressuren hun skaber sig lidt men tror det kun er fordi hun keder sig. har aldrig fortruet jeg købte hende man kan ikke få en dejliger hest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem hest
Kommentér på:
Problem hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce