{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Billeder ridehal?.. - hjælp! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg skal muligvis med en veninde til noget hestestævne på søndag, og det er SELVFØLGELIG indendørs smiley derfor ville jeg gerne have lidt hjælp til at indstille mit kamera, da jeg har problemet med for meget "støj" på billederne...

Jeg har et Sony A350 med et sigma objektiv f/2.8, men hvordan skal jeg prøve at indstallere det? HJÆÆÆLP smiley

Det skal helst kunne fange nogle rimlig hurtige bevægelser jo, og gerne uden så meget støj så muligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder ridehal?.. - hjælp! :)
  • #1   7. nov 2009 Jeg plejer at bruge blændeprioriteret program (det plejer at hedde A eller Av på programhjulet).
    Der indstiller jeg blænden til laveste blændetal (i dit tilfælde 2,8)
    og Isoen prøver jeg mig frem med alt efter hvor langsom lukkertiden bliver.
    Følg hesten med kameraet, så er der større chance for skarpe billeder ved knap så hurtige lukkertider.
    Og indstil kameraet på kontinuerlig autofokus (ved ikke hvad det hedder so SONY, men har set, at det hedder AF-C og AI-SERVO på andre kameraer).
    Kan det ikke lade sig gøre at få tilpads hurtige lukertider, så kan du i nødstilfælde bruge flash, men her skal du vælge et andet program feks manuel (M) eller lukkerprioriteret (det kan hedde S eller Tv) og indtstil lukkertiden til det hurtigste der kan lade sig gøre, uden at billedet bliver for mørkt. i manuel skal du sætte blænden på 2,8 og ISO'en så hjt som muligt. Men normalt kan flashen kun bruges inden for kort afstand!

(",)

Kommentér på:
Billeder ridehal?.. - hjælp! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce