{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Kino.dk konkurrence :D {{forumTopicSubject}}

Kino.dk har lige holdt en konkurrence hvor man skulle forklare hvorfor du var Danmarks største Twilight Fans ..

TWILIGHT KONKURRENCE
Hej Twilight-fans

Vi på kino.dk synes I er fantastiske
Vi vil derfor gerne invitere 5 af jer (med ledsager) med til det store fan-event den 19.november i Imperial!

Arrangementet bliver med sorte løbere, gaveposer og masser af forventningsfulde fans
KL. 16:00 vises ’Twilight’ og ca. kl 19:00 skal vi endelig se ’New Moon’

Billetten er gratis og I vil blive interviewet og fotograferet som vaskeægte Twilight-fans til kino.dk
– Danmarks største filmsite og filmmagasin!

Det eneste I skal gøre er at fortælle lige her:
”Hvorfor du er Danmarks største Twilight-fan”
Inden søndag d. 8. november kl. 23:59

Jeg glæder mig helt vildt til at møde de heldige vindere – og selvfølgelig se filmen

Hilsen Stine
kino.dk

og hvad sker der så ..
SÅ VINDER MAN FANDME!!!

har aldrig været så lykkelig, skal interviewet og fotograferets osv. kan simpelthen ikke forstå det.. at man virkelig er en Danmarks 5 største Twilight fans .. wee. :')

jeg opdagede det først her til morgen, jeg gik bare ud til min mor og sagde "jeg vandt" og var fuldstændig mundlam og stiv over det hele.. og mor blev ved med at spørge hvad det var jeg har vundet og til sidst fik jeg det ud af munden sammen med min tårer... kunne virkelig ikke fatte, rystede helt og alt muligt, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv :') hehe..

sorry, for alt den her lange forklaring men skulle altså bare ud med det .. hehe smiley

er bare så over lykkelig :'D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kino.dk konkurrence :D
  • #1   10. nov 2009 kan virkelig heller ikke forstå det .. det bliver helt mærkeligt at se sig selv på kino.dk hvor der vil stå et helt interview med os .. også tror jeg ikke engang jeg stadig har fattet det .. smiley

• #2   10. nov 2009 hehe .. er allerede nervøs .. smiley

• #3   10. nov 2009 Wow... Sikke en overraskelse smiley

Tillykke smiley

... og jeg misunder dig slet ikke smiley xD ... slet ikke, overhovedet ikke.

• #4   10. nov 2009 hehe .. tusind tak smiley

nej nej, "så siger vi det" hehe xD

• #5   10. nov 2009
    | A Star | Smarties <333 Twilight <33 |

ja det er i københavn og jeg bor i Nordjylland .. smiley ja jeg vidste slet ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, og jeg rystede helt .. smiley

- Trillo, the twilight fan : D
    godt jeg ikke er den eneste .. smiley ja vi ses da, jeg skal gå med de 4 andre som har vundet og hende lederen for kino.dk stine.. smiley

• #6   10. nov 2009

ja jeg er nød til at tage et fly .. smiley også få fri fra skole smiley

• #7   10. nov 2009 Har været inde og kigge på Kino.dk's konkurrencer og kan ikek finde den konkurrence som i har været med i ^^ Ville bare lige se hvor i fandt den henne for keder mig lidt dx
    Men den eneste jeg fandt er denne konkurrence:
    http://www.kino.dk/Konkurrencer/Twilight_pakker.aspx

• #8   10. nov 2009
    Jeg skal flyve fra Aalborg .. smiley jeg pjækker også smiley

- Trillo, the twilight fan : D
    hehe ja .. det kunne da være fedt lige og sige hej .. smiley hvor vandt du dine ?? smiley

~Dode & Piccolo! ;D smiley !
    du skal bare kigge inde under selve filmen også nede i andmeldelse det var der nede hun skrev om kunkurrencen og det var der vi skulle ligge vores historie hvorfor man mente at man var Danmarks største Twilight fan .. smiley

• #9   10. nov 2009 Nu fandt jeg det smiley
    Wow Tillykke til dig smiley

Men kan ikke se - Trillo, the twilight fan : D
    Vandt du det også på Kino.dk?

• #10   10. nov 2009 Ej hvor nice xD STORT TILLYKKE! smiley
    Må man spørge hva' du sendte ind, altså det du skrev om hvorfor du var den største fan :D<3

• #11   10. nov 2009 ja det kan i dag godt .. jeg finder lige det jeg havde skreven, men det er langt .. jeg vandt på de grunde af at jeg havde klippet mit lange blonde hår af som jeg havde haft som barn for at lige alice og at jeg har lært at spille bellad lullabey .. smiley

• #12   10. nov 2009 Hvorfor jeg er den største twilight fan xD hej Stine jeg ved godt at jeg har lagt en ind, men jeg glemte lige et link og sådan. men her er den rigtige smiley
    god fornøjelse .. xD

Jeg er en af Danmarks største Twilight fans..
    og her får du/i min historie hvorfor .. xD
    en dag var jeg syg så jeg var hjemme fra skole, jeg havde lige lånt twilight filmen kom jeg i tanke om så hvorfor ikke se den,? da jeg så lå der endte jeg med at se filmen 4 gange i træk non stop (nåede at se den 14 gange på de 3 dage jeg lånte den).. men da jeg så lå der og så den måtte jeg altså læse bogen, så jeg skyndte mig at ringe til min mor på arbejdet og sige at hun måtte altså bare ind til boghandleren og købe den her bog.. så jeg fik den og kunne bare ikke give slip, så læste den på 1½ døgn og jeg fik bogen kl 5 om aften det vil sig at jeg læste 200 sider den første aften og dagen efter læste jeg de sidste 305 sider og jeg rørte mig ikke ud fra værelset .. da jeg var færdig spurgte jeg min mor 100 gange om ikke godt ville købe 2ern næste dag og hun fik så meget spat af mig at hun lovede det på ære .. så om morgen sagde hun at hun skulle et eller andet så hun kunne ikke købe bogen idag .. jeg gik fuld stændig amok og kunne sætte mig til at tude.. så det endte med hun nåede at købe den afligevel + 3ern også .. New moon har jeg så læst på 3 dage dvs gennemsnit 200 sider om dagen.. og Eclipse 2½ dag.. så på en uge nåede jeg at se filmen 14 gange og læse både 1, 2 & 3.. og derfter lånte jeg 4 på engelsk for var altså bare nød til at skulle læse den NU! så den læste jeg på en uge og har lige købt den på dansk idag .. i skolen gør jeg ikke andet en at tænke Twilight Twilight og atter Twilight, min veninder er nogen gange ved at flå håret af deres hoveder, og jeg har nogen gang lyst til at læse i frikvarterene hvor jeg sætter mig ind på et depot eller et eller andet hvor jeg kan være alene og læse + jeg går hele tiden og har bellas lullaby inde i mit hoved, som jeg nu lige har lært at spille på klaver, og går ikk til klaver og har aldrig gjort det så har bare fundet en youtube video og selvlært det på mit legetøjs keaboard.. men jeg kan stadig ikke få nok så derfor valgte jeg at klippe mit lange blonde hår af som gik næsten til lænden som jeg har haft lige siden jeg var lille, og fik lavet den samme frisure som Alice Cullen, så det blev klippet af så det kun er 5 cm i nakken og farvede det mørkebrunt, og smed klædeskabet ud og brugte 1600 kroner på nyt tøj som er næsten magen til hendes. og jeg har aldrig fortrut at få klippet mit lange hår af, for jeg er virkelig så glad for det nye, alle siger jeg ligner Alice cullen, og nogen gange når de små børn kommer forbi oppe på skolen så siger " Hey, hun liger hender der fra vampyr filmen" .. SÅ JA.. HELT BESAT!!! smiley
    det er derfor jeg mener at jeg er en af Danmarks største twilight fans..
    og forrsten self. er værelset dækket med twilght og new moon plakater .. smiley

ps.. hvis i gerne vil se nogle før og efter billeder af håret kan i tage et kig på dette link, de sidste to billeder er hendes frisure i New moon smiley
    http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=191913

Knus den kæmpe twilight fan Kristina

• #13   10. nov 2009 Nice xD Godt skrevet smiley

• #14   10. nov 2009 Tusind tak smiley :')

• #15   12. nov 2009 Hej alle sammen .. nu har jeg så loge fået en ny mail tjek det lige !!!!!!

Hej Nickie, Ditte, Caroline, Maria, Ivy, Melanie, Sarah, Lisa, Kristina og Amalie

Som de fantastiske Twilight-fans I tydeligvis er, har kino.dk fået lov at anbefale nogle fans til at komme i TV2 Nyhederne!

TV2 kontaktede os fordi I har skrevet så mange spændende historier på kino.dk.
    De vil gerne komme hjem til jer og interviewe jer som Danmarks største Twifans foran hele Danmark!

Jeg ved ikke om I alle 10 kan komme med, det er helt op til TV2, hvem de vælger - men I har alle en chance!

Det eneste I skal gøre, er at sende skrive til:

Ole Kolster på:
    olko@tv2.dk

I skal både skrive jeres navn, hvad I hedder på kino.dk, hvor I bor i landet og selvfølgelig lidt om jer selv.
    Hvis du er under 15 er det bedst at fortælle det her til jeres forældre!

Held og lykke til jer alle

KH Stine
    kino.dk

DET ER KRAFTEDME VILDT.. TÆNKT HVIS JEG SKAL I TV2 NYHEDERNE !!!!! smiley

• #16   12. nov 2009 self. det har jeg også lovet i et andet indlæg.. jeg regner med at lave et emne om det .. smiley
    han har lige skreven på mail at han ville have mit nr. så han kunne høre mere om min Twilight interrasse .. xD

Kommentér på:
Kino.dk konkurrence :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce