{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulerødder? hvor mange!
  • #4   11. nov 2009 joooh, men det er vist oppe i nærheden af de 10 kg xD

    Men man kan sagtens give dem rigtig mange, og evt bruge det lidt(LIDT) som tyggefoder, da det hovedsageligt består af vand smiley


  • #6   11. nov 2009 gulerødder består ikke kun af vand der er masser af sukker i som kan gå ind og give problemer feks. kan der opstå mug ved for mange gulerødder.

    jeg har alle dage bare helt på med gulerødder men er trappet ned til omkring 1-2 kg om dagen for at passe lidt ekstra på.


  • #7   11. nov 2009 Trine *Nu med 3 dejlige Ponyer*
    Unnskyld jeg bruger din tråd men må jeg spørre hvor i køper jers gulerødder og hva betaler i for det?


  • #8   11. nov 2009 Vi købte en sæk med ca 20 kg onsdag. Vi har 3 ponyer. den er brugt nu. De får så gulerødder i foderet 2 gange om dagen og så det løse... De bliver vel ikke syge af det. Så har de ca fået 2 kg om dagen. Vi smed lidt ud da de var dårlige. Men kolik kan de vel ikke få pga for mange gulerødder vel?
    Kender i ikke det at man sidder og tænker over det bagefter og man kan ikke lade være. Derfor skriver jeg herinde for at få ro i sjælen smiley Der var jo ikke noget da jeg kørte fra dem, men man tænker hele tiden alligevel


  • #9   11. nov 2009 Tror man skal op at give RIGTIG store mængder hvis man skal give for mange. Men man skal ikke fodre med dem, da de ingen næringsværdi har, det er kun "hyggefoder". Vi plejer at fylde en opvaskebalje til hver hest til middag. der er ikke rigtig nogen grund til at give mere.

  • #10   11. nov 2009 Så meget giver vi dog heller ikke smiley De har bare nu fået noget for at der er lidt fylde i deres foder da to af dem ikke får særlig meget og den ene er på spåner så hun sku gerne bruge lidt længere tid på maden. Hun har selvfølgelig også hø smiley

Kommentér på:
Gulerødder? hvor mange!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce