{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

knæstøtte til bomløs/distancesadel {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der rider i bomløs sadel men synes der godt lige måtte være lidt knæstøtte?... Så har jeg fået den geniale ide at sy velcro på et underlag og så tage de der løse knæstøtter fra wintec og sætte på. På den måde kan man få forskellig størrelse knæstøtte i en bomløs sadel også. Velcro kan købes i nogen 10-kroners butikker men ellers i en syforretning og så passer kombi underlag til sadlen. Sørg for at have rigelig med nåle til symaskinen da de let knækker eller bukker når man syer i underlag eller køb nogle specielle nåle der kan sy i tykke materialer. Sætter lige billeder på når jeg har lavet mit første underlag færdig smiley

God fornøjelse.

Mvh Majbrit

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knæstøtte til bomløs/distancesadel
  • #1   15. nov 2009 jeps smiley Jeg tænkte det måtte kunne gøres billigere end dem hööks sælger til næsten 600 kr. så nu er jeg meget spændt på at komme ud og ride en tur i morgen og se om det remt faktins også fungerer i praksis hihi.

• #2   16. nov 2009 super smiley Tak, der vil jeg bestemt kigge smiley

• #3   22. nov 2009 Nå, så fik jeg prøvet mit "nye" underlag og det virker IKKE :-(. Det har overhovedet ingen effekt at der er knæstøtter på underlaget nu, så det var spild af tid at lave det. Måske det vil have en lille effekt hvis man køber de helt store knæstøtter og sætter på, men jeg opdagede at det i trav slet ikke er nødvendigt med de knæstøtter... hihi jeg har vist redet dressur for mange år smiley

Kommentér på:
knæstøtte til bomløs/distancesadel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce