{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Til Radec : (farvel foratid) {{forumTopicSubject}}

lidt til Radec smiley smiley

RADEC

Radec? Hvordan kunne det her ske? Og hvorfor skulle det her ske? Tjaa.. det ved ingen. Men alle burde vide at jeg elsker dig af hele mit hjerte! Du vil altid have din plads i mit hjerte, du har luksus pladsen i mit hjerte. Du kunne bare komme så langt! Eller vi kunne.. men nej det ville gud ikke have.. kan bare huske hvor glad jeg var da jeg skulle prøve dig! Selvom det ikke gik så godt var du bare så sød. Og du hjalp mig en del, og den aften min far sagde at vi ville købe dig var jeg bare så glad det hele var godt, og jeg kunne bare ikke vente at komme ud til dig igen! Det hele var så godt! Selvom jeg skulle køre alene i tog og gå 2km ville jeg bare ud til dig! Det gjorde jeg HVER dag i 9 dage. Og Maja kom self også med.. vi hyggede os og du sprang bare som en drøm! Selvom jeg ikke turde at springe højere end 60-70cm men jeg kendte dig jo ikke og man troede altid du kunne springe i luften det gjorde du også et par gange og jeg faldt af men pyt pyt du var drømmeponyen og du hjalp mig utrolig meget. Og den dag du kom hjem var verdens bedste dag! Du kom ud på banen så du kunne løbe lidt og vi løb om kab sammen med Maja og shania. Det var bare hyggeligt. Og dagen efter hvor vi red lidt dressur og derefter på tur og du sagde ingenting til lasbiler selvom de var 2cm for at røre dig. Og første gang vi sprang bane der hjemme hvor vi startede på hva? 30-50cm? Men det endte med 1m med og uden sadel. Og 3.gang jeg sprang der hjemme? Ja det blev så 130?! du hjalp mig, og jeg hjalp dig. Det skulle bare være os to, os to for altid! Det hele var godt vi var kommet op og springe baner på 110-120. Men så blev du lidt underlig.. og du blev flyttet og det blev lidt bedere vi løsprang dig et par gange og du kom op på 150cm ;o og du som er 139cm stg? Du var bare så dygtig! Men så da du skulle hen til dyrelægen.. fik vi dårligt nyt.. du skal tilbage.. ikke noget det hedder RADEC&INGA FOR ALTID!<3 nej nej det hedder Radec... og så hedder det Inga... smiley det hele er slut. Alt det gode? Bare væk? Jeg kan bare ikke forstå det? Hvordann kan være? Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor!? Dig? smiley
kommer til at savne dig når jeg går forbi den gamle boks.. og når jeg ser en der har skrevet på hestegalleri ”super sød pony holdt helt op den kan springe! I passer godt sammen” ja vi var PERFEKTE sammen men nu er det slut.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Radec : (farvel foratid)
Kommentér på:
Til Radec : (farvel foratid)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce