{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

gigt i overgang mellem lænd og korsben {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kender til gigt hos heste i overgangen mellem lænd og korsben? Vil det kunne påvirke hesten negativt til ikke at ville bruge bagparten korrekt? - altså at hesten ikke vil gå ind og kippe i bækkenet eller træder dårligt ind under sig pga af det....?

Dyrlægen tror nemlig måske Kiwa har det og hun har haft problemer med at være på forparten, specielt under stop, øm i bagdelens muskler (måske pga spændinger fordi hun vil aflaste ømheden fra gigten) og lign ting...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gigt i overgang mellem lænd og korsben
  • #1   28. dec 2009 hmm.. gigt kan godt få knogler til at gro sammen, eller gøre ledskålen "ru" med brusk. og hvis hun har nogle lændehvirvler der er vokset sammen hmm .. måske kunne det være?

jeg havde kiropraktor til peter pga. skævt bækken, ( meget meget lidt) som er væk nu, og kiropraktoren hed rikke schultz., hende der også har skrevet en bog om heste. hun er enormt dygtig smiley

• #2   28. dec 2009 Jeg har haft kiropraktor på Kiwa to gange (og skal igen til februar), så tror ikke vi mangler der... men der har bare været meget at rette op på hos hende! De ting der dog er blevet rettet på, har nu også blevet på plads fra første til anden tur (på trods af det har været to forskellige kiropraktorer, Regitze Rising og Rikke Andersen).

Hun virkede dog ikke låst i ledet, da dyrlægen "legede" med hendes fleksibilitet, så tror (heldigvis) ikke det er vokset sammen, men ledskallen kunne godt være ru (eller uden nok ledvæske).

Jeg tænkte bare, at hvis det ér gigt, så kan det godt påvirke negativt mod kip i bækkenet... smiley
    Men jeg ved det ikke, det er derfor jeg spørger .

• #3   28. dec 2009 øv øv øv .. smiley lyder slet ikke godt. måske skulle du ringe til nogen der har gratis vejledning, nogle dyrlæger eller noget ?

• #4   28. dec 2009 Dyrlægen virkede heldigvis ikke bekymret over det..., så helt voldsomt kan det ikke være - Kom først i tanke om det andet, da han var taget hjem (men ja, har skrevet til Rikke Andersen for at høre hvad hun mener om det)

Der er bare ind i mellem nogle dejlige kloge hoveder med gode erfaringer herinde på hg, det kunne være folk vidste noget smiley

• #5   28. dec 2009 aner ingen ting om lige netop den skade smiley

Kommentér på:
gigt i overgang mellem lænd og korsben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce