{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Kontrakt for leje af boks?? {{forumTopicSubject}}

Jeg står opstaldet privat ved en ældre mand. Han har haft udlejning igennem snart 15 år, Det var hans eks kone der stod for det i sin tid, men de bor jo så ikke sammen mere.

Men os opstaldere har længe snakket om at få en kontrakt på opstaldningen, både for hans sikkerhed men lige så meget for vores, man har hørt om folk der bliver sat ud med få dages varsel, som ingen kontrakt har, Han siger at det kunne han ikke finde på, det tror jeg heller ikke, men stadig væk, så har alle på skrift hvordan tingene forholder sig og hvad reglerne er.
.
Men han er noget imod det, "burde det nu også være nødvendigt, der har jo ikke været problemer før"
Jo, det har der så, der er en tidligere opstalder der stadig skylder for 2-3 månders opstaldning samt halm og wrap. Men der er jo ikke noget på skrift nogen steder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontrakt for leje af boks??
  • #1   4. jan 2010 jeg syntes også det er rarest for alle parter med en kontrakt, og det er også blevet mere almindelig smiley i den beskrevne situation nok også mere for hans egen skyld smiley ellers flot med den tillid han udviser folk selvom han er blevet taget ved næsen

• #2   4. jan 2010 Ja, og har sagt til ham at man høre flere og flere der snyder og brdrager. Så er bare efterhånden en nødvendighed, og så er der heller ikke noget at være i tvivl om for nogen parter.

• #4   5. jan 2010 Sjovt at læse om endnu en mand der har 'overtaget' stalden efter en ekskone. Sådan én er der også i mit område og der er der sjovt nok OGSÅ nogle der udnytter at han ikke er aktiv i stalden og derfor har de "ikke lige mødt ham, så de kunne betale".

Jeg har stået et lille privat sted med kontrakt og det er da meget rart med nogle retningslinjer, men der hvor jeg står nu (hvor der er plads til dobbelt så mange) har de ikke nogen kontrakt og det fungere fint for dem.
    Tror det har meget at gøre med om ejerene/udlejerne selv er gode til at håndhæve retningslinjerne, så man på et eller andet plan har "uskrevne regler" som alle kender smiley

Fint I fortæller ham og fordele og ulemper, men han er en voksen mand og hvis ikke han vil have kontrakt på trods af de ulemper der kan være (med fx. dårlige betalere - men dem er der jo nogen af allevegne, kontrakt eller ej), så lad da ham om det smiley

Kommentér på:
Kontrakt for leje af boks??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce