{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Hvad er prisen for en perfekt børnepon {{forumTopicSubject}}

Jeg har tit gået og tænkt over hvad min shetlænderhoppe vil have af værdi som børnepony, da hun er helt igennem perfekt til det. Hos mig er hun avlshoppe og bliver brugt til at give rideture hvis der kommer børn på besøg der gerne vil ride. PT går hun drægtig og venter et føl jeg glæder mig meget til.

Info:
Mosbækmindes Puk
9 år
90 cm

Redet på bane, i ridehus, langs vejen, i skoven, langs stranden. Alle steder er hun helt rolig og lader sig ikke påvirke af noget, om hun er alene eller med andre. Hun er nem at styre og stoppe, og er meget opmærksom på sin rytter, kan rides i alle 3 gangarter, men sætter kun i trav og galop hvis hun er sikker på at rytteren er klar til det.

I omgang fra jorden er hun ligeledes 100 % stabil, har aldrig gjort noget, og kunne aldrig drømme om det. Hun fungere fint på folden med alle heste, her er hun føreren af flokken da hun har været her længst og er ældst, men hun sætter aldrig andre heste på plads når der er mennesker i nærheden.

Hun elsker at blive brugt, har en god energi og er IKKE doven, men kunne samtidig aldrig finde på at gå hurtigere end rytteren eller trækkeren er med på, så længe der er tale om børn.

Hun har ikke været med til stævne, men har været meget med til skuer, kåringer og hun er kørt for vogn fremmede steder også i ridehus til en slags stævne. Og hun er helt rolig, ligemeget hvad man udsætter hende for.

Kort sagt, en 100 % stabil børnepony i alle henseender.

Profil:
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21210

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er prisen for en perfekt børnepon
  • #1   6. jan 2010 grundet de meget lave ponypriser for tiden, tror jeg ikke du kan få over 6000 kr. for hende. især, når hun ikke er så høj smiley

• #2   6. jan 2010 det er meget svært at svare på for det er slet ikke til og sælge ponyer lige nu.. vi har selv en del til salg..
    men alt efter hvem der køber hende for hvis det er en der både kan bruge at hun kan avles på og rides vil jeg sige 6-8000
    men altså som ridepony er de bare ikk ret meget værd desværre
    for grundprisen er meget dyrere end hvis det er de der "tilfældige" avlede ponyer med naboen hingst og egen hoppe uden papire
    og uddannelsen koster det samme

som ren ridepony måske 4-6000

Kommentér på:
Hvad er prisen for en perfekt børnepon

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce