{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Weehee.. føl i nat :) {{forumTopicSubject}}

Som kom årets første føl hjemme hos os smiley
Eller dvs min venindes hest, som står hos os, mistede sit i forrige uge, det var dødfødt ..

Men nu fik vi en lille sund og spilevende tøs, og hvor er det dog livsbekræftende smiley Specielt ovenpå den anden oplevelse, så var det endnu bedre at finde en lille ny i boksen..

Hende her lå så bare i den forkerte bkos, da vi kom ud..
Vores bokse er bekældt med presseninger, så de er støddæmpende ved foling, det gfungerer supergodt, men vi havde simpethen overset, at det ene hjørne ikke sad ordentligt fast.
Det resulterede så i, at da Tøsen folede, gled føllet under presseningen og endte inde ved Dessy. Dessy har også termin nu, men har ikke sat mælk, så forvirringen var stor, da vi kom ud, og der lå et føl ved hende, indtil vi så at Tøsen kamsvedte i sin boks..
Gudskelov kigger vi mindst hver anden time, nogle gange hver time, så der var ingein skade sket og mor og føl blev bragt sammen igen smiley

Føllet er den smukkeste lille pige, hun er meget mørk dun, og i vores øjne helt perfekt. Hendes mor tager tingene helt kanon, og er blid og god, så det er bare alletiders.. Vi har været lidt nervøse, da Tøsen har nogle oplevelser med i bagagen, der gør, at hun ikke altid stoler lige meget på mennesker. Men hun er fortrolig med os, og det er simpelthen så skønt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weehee.. føl i nat :)
Kommentér på:
Weehee.. føl i nat :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce