{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Påskefrokost med tøserne ;) {{forumTopicSubject}}

Her i april holder pigerne fra 'min' klasse påskefrokost - og det skal jo nok blive super hyggeligt smiley
Som en slags "tradition" tager vi alle noget mad med og laver buffet - jeg spurgte så i dag om jeg skulle tage mad med til mig selv, eller om de kunne være interesseret i noget vegansk mad - og det synes de vist lød utroligt lækkert. Der var i hvert fald flere som rigtig gerne ville smage noget - så jeg skal have noget påskefrokost-agtigt med - helst noget som ikke overrasker deres smagsløg for meget smiley

Jeg tænkte selv først på nøddebøffer da jeg jo synes at det er MUMS - men det er jo ikke ligefrem påske og så tror jeg også at det er lidt for sært til dem - altså i kan sikkert godt forstå at man gerne vil lave noget som de kan lide når de nu skal prøve noget af det vegetar mad som jeg normalt spiser ^^

Håber i kan linke til nogle super lækre påske retter som resten af tøserne vil elske smiley
Knus Frederikke

(Obs jeg er ikke veganer blot vegetar, så det behøver ikke være uden mælk, æg osv.. smiley
På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påskefrokost med tøserne ;)
Kommentér på:
Påskefrokost med tøserne ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce