{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

pris for røngten/scanning {{forumTopicSubject}}

hej (:

min pony har siden starten af januar, stået skadet. dyrlægen har været ude og undersøge hende, og mente det evt. var forstrækninger af senerne + hun evt. kunne have brækket griffelbenet. Han ber mig så give hende boks ro i 4-5 uger hvor hun må blive rørt lidt i ridehal. herefter må hun så begynde at komme ud igen. og hvis der ikke er nogen bedring skal jeg kontakte dem igen. nu er der så snart gået 2 mdr. og det går meget bedre med hende, men syntes stadig hun går mærkeligt med bagbenene.
selvom det går bedre, var det jo ved bøjeprøverne det blev afsløret at hun haltede på alle 4 ben, og så vil jeg forfærdelig gerne vide med det griffelbenet jo.

Teorien omkring det brækkede griffelben kommer pga. et overben som dyrlægen mener hun var øm i, men cholé er bare sindsyg øm og emsi omkring sine ben, og løfter dem med det samme man rør dem.

men mit spørgsmål er så om jeg ikke ligeså godt kan tage hende med op til dyrehospitalet og få hende tjekket igennem der oppe med røngten/scanninger og hvad der nu ellers kan være. i stedet for at dyrlægen først kommer her ud og undersøger hende og de så siger hun skal op og have røngten?

og er der nogle der ved hvad det koster at få røngten fotograferet både ryg og ben? og evt. scanning af sener ?

knus isa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris for røngten/scanning
Kommentér på:
pris for røngten/scanning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce