{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Gymnastisk & Ridesport + Hooks - ting. {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har vundet et væddemål med min far, men for at gøre historien kort, så skal jeg have noget nyt rideudstyr af ham, som præmie, hihi smiley
Jeg har kigget rundt omkring på nettet for at finde det sted hvor jeg kunne få mest for pengene, og syntes jeg har fundet det her, på Gymnastik & Ridesport og på Hööks.
Jeg har valgt at købe et par Horseguard klokker med lammeskind i kanten og en pose med 750g æble-hestebolcher fra Gymnastik & Ridesport, og fra Hööks har jeg valgt at købe et Gold Medal tæppe i brun til afskridtning.

Først vil jeg gerne spørge, om nogen har de klokker som er nævnt ovenover? Jeg ville nemlig til at starte med gerne have dem fra Eskadron da kanten på dem virker mindre, men de er lidt for dyre...
På dem jeg nu vil have virker kanten bare lidt 'stor' - er den det i virkeligheden?

Og så vil jeg gerne høre om nogen har tæppet? Det er det tæppe som måler 130x170cm, og ingen spænder eller remme har - bare et til at lægge over ved varm- og afskridtning. Det er brunt og der står Gold Medal + deres logo med stort over tæppet.
Hvordan er det? Er det et godt tæppe til prisen, eller er det af ringe kvalitet?

På forhånd tak for svar smiley
Mvh Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnastisk & Ridesport + Hooks - ting.
Kommentér på:
Gymnastisk & Ridesport + Hooks - ting.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce