{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To hun kaniner??? Hvorfor
  • #2   15. mar 2010 Chris | Amatør fotograf !
    Det vil jeg bestemt ikke give dig ret i !!! i alle de år jeg har haft kaniner har mine hunner (har næsten altid kun haft hunner) ALTID gået sammen !!!! og der er intet sket ! De er jo ikke uvenner eller noget !

• #4   15. mar 2010 Når jeg er der ude slikker moren, ungen i nakken de følger efter hinanden hele tiden. og selv om det her lyder sindsygt!! (for det gør det) Hvis ikke Ksmira (ungen) går i samme bur som sin mor eller er i nærheden af sin mor, flipper hun ud, Mine hænder var flået til blods den gang jeg skulle ordne buret i bund og de skulle i et andet bur. !!! Undskyld hvis jeg går lidt ud for emnet.... Men ja jeg har hørt før det ikke er smart men jeg har haft en kanin som der næsten døde af kedsomhed, SELV. om hun var ude og hoppe i sele så tit hun kunne og var ude i sit løbe bur hver dag. Jeg blev næd til at skille mig af med hende fordi hun blev nød til at gå sammen med nogle men mine TO andre kaniner holdt hende udenfor... Og det er faktisk den eneste kanin jeg har haft ud af 8 hunner og 2 hanner.... som ikke kunne gå sammen med de andre hunner....

• #5   15. mar 2010 Tak for jeres kommentarer. Indtil videre lader jeg mor og datter gå sammen. De har masser af plads og ingen sår. Så længe det går godt er det jo fint. Jeg holder øje med dem hver dag.

Kommentér på:
To hun kaniner??? Hvorfor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce