{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

vommet {{forumTopicSubject}}

hej..
min hest spiser virkelig meget hum har alt det hø hun kan spise hele dagen og får foder 12 gange dagligt, det gør jo så at hendes mave er pænt stor. hun kan ik komme ind da hun spiser HELE boksen og kan heller ik få mundkurv på da det er en aktiv stald. hun bliver redet 3 gange og longeret 3 gange i ugen.
Hvordan får jeg maven væk??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vommet
  • #1   21. mar 2010 Min er på ordineret diet fra dyrlægen. han får nu kun halm wrap og vitaminer. + gulerødder når jeg kommer smiley

Jeg fik at vide tag alt kraftfoder fra, altså dine mange fodringer. og nøjes med vitaminerne. skær ned på høet. men naturligvis må hun max stå ca 4 timer uden noget at gumle på ellers risikere hun mavesår osv.

Mit wrap skulle helst vandes for at skylle næringen ud. men tvivler på man kan det med høet.

Men ja færre kalorier ind, og mere motion. ikke nemt nej.

• #2   21. mar 2010 Mine to hoppe havde også alt det hø de overhovedet kunne spise, men de blev så tykke. Så istedet fik de mindre portioner flere gange dagligt, så de nåede at stå lidt uden hø. det virkede super hurtigt =)

• #3   21. mar 2010 skal bare lige høre, men hvordan kan din hest få mad 12 gange dagligt?
    Er næsten klar over at den fodres via en foderautomat, men undre mig bare over at den kan nå at få alle de måltider, hvis der også skal være tid på folden.

Jeg spørg kun af ren nysgerrighed : )

• #4   22. mar 2010 hej tina, det er fordi de går rundt i en ring på 3 km så de starter i automaten og går videre til vand og så hø og så er de i auto igen.
    tina og deluxe mange tak, men kan desværre ik tage høet fra hende da det er i automater på folden, men vil da prøve og se om jeg kan få hende ned i foder. mange tak

• #5   22. mar 2010 kigger med. har samme problem

Kommentér på:
vommet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce